Expohogar tanca una edició marcada per les novetats en decoració



Amb el tancament la seva 60a edició, el saló Expohogar es ratifica com a cita imprescindible per als professionals del món del regal, interiorisme, joieria i rellotgeria, bijuteria i complements de moda. Els comerciants acudeixen a la convocatòria de tardor del saló per conèixer les últimes novetats del mercat i preparar la campanya de Nadal, l'època de major vendes de l'any. Com en anteriors ocasions, els visitants s'han mostrar satisfets de la varietat i qualitat de l'oferta i també del programa d'activitats, que ha registrat una alta participació.

 

Expohogar tanca les portes d'aquesta convocatòria després d'haver presentat les novetats i tendències de la vinent temporada tardor/hivern 2018-19 en articles de regal, mobiliari, decoració de la llar, bijuteria, complements de moda. A més, per quarta vegada, BCNJoya, el saló del sector de joieria i rellotgeria, ha comptat aquest any amb 120 expositors, un 20% més pel que fa a 2017.

 

Els visitants han expressat la seva satisfacció per la gran oferta, proporcionada pels 250 expositors presents. Així mateix, han valorat molt positivament les activitats que s'han desenvolupat en el SEE Special Expert Event, l'espai dedicat a les 17 conferències i tallers divulgatius sobre marxandatge visual, aparadorisme, comunicació i disseny, així com a les demostracions d'art floral i d'empaquetat de regal, que han comptat amb un total de prop de 680 assistents.

 

Entre les tendències en decoració de la llar, han destacat els metalls daurats, el vellut i la presència de plantes naturals de gran grandària. En els articles del sector de joieria comercial s'ha notat una volta a l'opulència de finals del segle XX. En canvi, les joies artesanes, presentades per 30 autors a l'espai BCNjoya Concept, presenten línies més discretes i menys voluminoses.

 

Un cop finalitzat, i tot faltant encara el recompte definitiu de visitants, Expohogar Tardor 2018, organitzat per Fira de Barcelona, ha rebut prop de 10.000 visitants professionals, en la seva majoria majoristes, distribuïdors i comerciant del petit i mig comerç, procedents de Catalunya, Aragó, Andorra, València, Balears, País Basc i sud de França. El saló tornarà al recinte de Montjuïc el gener vinent per presentar les col·leccions d'articles de regal, decoració de la llar, bijuteria i complements de moda de la temporada primavera/estiu 2019.