Imagin Bank crea una comunitat virtual amb serveis més enllà de les finances

CaixaBank presenta la nova proposta de serveis digitals per a joves, sense obligació de tenir un compte corrent

Imagin Bank, el banc que va crear CaixaBank el 2016 adreçat als joves, es transforma ara en una comunitat virtual amb serveis que van molt més enllà dels estrictament financers. Música, continguts digitals, botiga per comprar tecnologia a preus competitius i amb possibilitat de finançament, experiències úniques gràcies a acords amb agències de viatges i altres serveis d’oci i de joc. A tall d’exemple, si diversos membres d’aquesta comunitat volen organitzar un viatge, la nova aplicació d’Imagin Bank permet distribuir les despeses entre tots, contractar serveis amb preus especials i finançar-los.

La nova app, que no requerirà tenir cap vinculació amb l’entitat financera si no es desitja, també anirà a la generació Alfa, que són els fills dels millenials amb Imagin Teens: els adolescents entre 12 i 17 anys podran demanar en un sol clic diners als pares per anar al cine, gestionar la seva paga, pagar amb el mòbil en comerços, aprendre a estalviar… i tot plegat, amb el control dels pares. Els pares podran gestionar els diners dels fills i gestionar la paga des de la seva aplicació de CaixaBank. “Tindran la seva primera experiència de pagament mòbil”, ha explicat en roda de premsa Benjamí Puigdevall, conseller delegat d’Imagin Bank, que ha definit la nova etapa d’Imagin Bank com una “app d’estil de vida oberta a tots els joves, sense que calgui tenir un compte corrent, però amb la possibilitat d’accedir a tots els serveis”. I els nens? També tindran una app per veure dibuixos animats, pel·lícules i jugar amb reptes, que si els superen, obtindran recompenses. 

“El projecte ens enorgulleix, perquè contribuïm a l’educació financera dels nostres fills. És un univers molt pensat i analitzat, que respon a una estratègia de desenvolupament de producte innovadora i inspirada en les empreses digitals nadives”. En definitiva, explica Benjamí Puigdevall, “deixem de ser una entitat financera a ser una comunitat digital d’usuaris. Amb un correu electrònic ja et pots beneficiar del nou món Imagin. També hi ha la part financera, però el grau de vinculació el decideix l’usuari. Pots tenir un mètode de pagament però sense tenir un compte corrent”. 

S’obre així un univers digital molt més ampli, una nova comunitat virtual que arrenca ja amb 2,6 milions d’usuaris que ara s’obre a un públic molt més ampli, “conscients que el principal motor de relació de la societat és el telèfon mòbil, i amb canvis que requereixen noves formes d’oferir serveis financers de nova generació”

Nou comentari