Food Delivery Brands i Yum! ajusten la seva aliança a la realitat actual

Han acordat revisar alguns termes i objectius del seu acord estratègic, firmat fa dos anys i mig

Food Delivery Brands (FDB) i Yum! Brands Inc. (Yum!) han acordat revisar alguns termes i objectius de la seva aliança estratègica per ajustar-los a la nova realitat. L’aliança, firmada al desembre de 2018, va convertir a Food Delivery Brands en l’operador global líder en pizza delivery, amb prop de 2.500 establiments repartits entre 36 països i un mercat potencial de 500 milions de consumidors. A més, amb aquest acord, Food Delivery Brands es converteix en el major màster franquiciat de Pizza Hut del món en nombre d’establiments.

Entre altres coses, ambdós grups han consensuat modificar aspectes rellevants del seu acord estratègic, com l’extensió del pla per assolir l’objectiu d’obertures fixades per als primers 10 anys amb un any addicional i revisar la distribució de les obertures pel mercat.

A més, reajustarà el calendari de conversió de les botigues Telepizza a Xile i Colòmbia, ajornarà el període i els llindars d’aplicació de les penalitzacions per retards en la consecució dels objectius d’obertures, i revisarà les condicions i objectius per a l’obtenció dels incentius per obertures.

“La revisió del nostre acord subratlla la confiança de Yum! en la solidesa i fiabilitat de Food Delivery Brands i demostra la voluntat d’ambdues companyies de seguir creixent i reforçant el nostre lideratge en el sector de pizza delivery a tot el món”, va declarar en un comunicat el conseller delegat de Food Delivery Brands, Jacobo Caller.

Així mateix, dins de l’acord, Yum! ha exercit l’opció de compra sobre la nua propietat dels signes distintius de Telepizza a dia d’avui. Tal i com es va acordar en el seu moment, Food Delivery Brands conservarà l’ús de fruit sobre tots els signes distintius de Telepizza i seguirà operant amb la marca, tal i com estava establert en l’acord estratègic.

Nou comentari