Damm augmenta al 100% la seva participació a Cacaolat

La companyia ha arribat a un acord amb Cobega SA per adquirir la seva participació

Damm, empresa líder en alimentació i begudes, ha arribat a un acord amb Cobega per adquirir la seva participació en Grup Cacaolat. La cervesera, que controlava des de l’any 2011 el 50% del capital de Grup Cacaolat, passa d’aquesta manera a tenir el 100% de l’emblemàtica empresa de làctics.

L’octubre de 2013, Grup Cacaolat va inaugurar el seu centre de producció de Santa Coloma de Gramenet, que actualment compta amb la més moderna i eficient tecnologia que garanteix el compliment dels màxims estàndards de qualitat i seguretat alimentària.

Durant els últims anys, Grup Cacaolat, amb un equip de 170 persones està impulsant un ambiciós pla estratègic sota el lideratge de Josep Barbena, director general de la companyia des de 2019. Un pla que ha permès efectuar una transformació comercial i cultural, així com una renovació tecnològica de les instal·lacions, amb la introducció de processos de producció més moderns i innovadors essencials per adaptar-se a les necessitats de mercat i garantir el creixement de les marques del grup.

El seu catàleg de productes, en què destaquen marques icòniques com Cacaolat i Letona, el converteix en un dels grups de referència del sector làctic. L’empresa és líder de mercat en batuts i llet al canal hostaleria; i al canal alimentació compta amb una forta presència nacional com a segona marca de batuts -sent la marca que més ha crescut en els darrers 2 anys- i líder en llet fresca.

Cacaolat ha consolidat durant els últims anys el seu pla d’internacionalització i actualment és present a 17 països. A més, gràcies a la creació de nous departaments com el d’ I+D+i, la companyia ha desenvolupat noves referències de la marca com Cacaolat 0%, Cacaolat sense lactosa o Cacaolat Mocca amb l’objectiu d’adaptar-se a les noves demandes de mercat.

Com la resta de les empreses que formen part de Damm, Cacaolat manté un fort compromís amb la cura del medi ambient. Tots els seus envasos són 100% reciclables i, des del passat mes de maig, utilitza un 50% de plàstic reciclat (PET), acció que permetrà l’eliminació d’un total de 292 tones anuals de plàstic fòssil del mercat.

Nou comentari