11Onze ja supera Caixa Enginyers a Twitter

El nou banc català aconsegueix una forta penetració a les xarxes socials, amb més de 20 mil tuitaires

El nou banc 11Onze té previst començar a oferir serveis bancaris en les pròximes setmanes; en tot cas, abans de Sant Joan. Però, ja a hores d’ara, el nou banc per internet ha aconseguit una gran presència en les xarxes socials que n’asseguren la penetració en el mercat català. En concret, 11Onze disposa de 22.700 seguidors a Twitter (a través del compte @11Onzebanc), una xifra superior als 22.400 internautes que han optat per la marca @CaixaEnginyers, l’entitat financera més gran amb la seu social a Catalunya. 

El nou banc operarà bàsicament a través d’internet -tot i que també disposarà d’algunes oficines físiques- i ja ha contractat una quarantena dels treballadors que donaran servei als clients de forma telemàtica. De fet, aquest dies es tanquen tres setmanes de formació dels agents bancaris, que ja formen part de la plantilla de l’entitat financera i començaran l’activitat efectiva de forma imminent. Segons que s’ha anunciat públicament, 11Onze serà el primer banc català que intentarà disposar d’una fitxa bancària europea, al marge de les directrius i el control del Banc d’Espanya.

Comentaris

    El Señor de los Ahorrillos 02/04/2021 6:27 pm
    Aquest banc (si ho arriba a ser) petarà tots els teus estalvis. Confia i no corris.
    Jordi 02/04/2021 5:53 pm
    Aquest banc ho petarà tot. Farà saltar pels aires el concepte de l'antiga banca espanyola. Ja ho diuen "renovarse o morir"...
    Ricard 02/04/2021 12:05 pm
    Les comparacions solen ser odioses.
      Compro 02/04/2021 2:47 pm
      Cataluña no se puede comparar, sin que sea odioso, ni a Escocia ni a Quebec.
        Lleida 02/04/2021 4:50 pm
        Tampoc amb Cuba? Argentina? Mèxic... Eren i ja no són Espanya. Ells van marxar i no pensen pas tornar. Temps al temps.
          @Lleida 02/04/2021 6:17 pm
          Cataluña seguro que no se puede comparar a Cuba. Nadie explotó esta isla como los catalanes, los cuales también participaron en todas las guerras de su independencia (en el bando español, por supuesto) con mucho ánimo y presión al gobierno español para no perder la isla. En Cuba "catalán" era sinónimo de "negrero". Al final se la quedaron los USA que la tuvieron muchos años como posesión y como prostíbulo hasta la llegada de Castro.
            fat boy 02/04/2021 8:30 pm
            It was not a synonim of slave driver but a synonim of a white person that worked almost as hard as a black man. I see that the concept is completely foreign to you as it was to your ancestors. A working white man?. Let's see, Thinking or Navarran?
            2
            5
    A mi Twitter me la pela 01/04/2021 11:22 pm
    Aquesta societat financera londinenca és ja un banc?. Té les llicències corresponents?. Com pot operar com a banc si no?.
    Octubrista 01/04/2021 9:36 pm
    Ja tinc ganes que es posi en marxa per cancel·lar els comptes a les entitats sota el control del poder colonial
    Pere Grau 01/04/2021 8:08 pm
    Quina garantia tindran els estalvis ? Banc España o Banc Europeu.
      Lo garantiza Gonzalo Facha Segurata 01/04/2021 11:00 pm
      LuisNemo y Doctor StrangeGilipolles...
      Moe 01/04/2021 9:58 pm
      Garantia del BCE,
        No crec @Moe 02/04/2021 11:35 am
        La seu de l'11Once_loquesigui està a Londres.
    Pajaritu 01/04/2021 7:10 pm
    Ese es todo el patrimonio de 11Onze, 22.700 cuentas de twitter. ¡¡¡ JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA !!!
    36
    159
    Respon
      lluna plena 01/04/2021 10:23 pm
      Ets idiota o potser ho fas veure.
      Jubany 01/04/2021 9:09 pm
      al menos no han necesitado expoliar a todos los espanyoles como Bankia que no dejaba de ser caja madriz y demas parasitos de la capital de Al-andalus.
      145
      2
      Respon
      Manel 01/04/2021 8:39 pm
      D'aquí a 5 anys ja veurem si pots dir el mateix.
      11
      70
      Respon