TV3 torna a liderar l’audiència anual per onzè cop consecutiu

També lidera les dues franges de més consum televisiu: el 'day time' i el 'prime time'

TV3 ha tancat el 2020 com a líder anual d’audiència a Catalunya i ha aconseguit un nou rècord per onzè any consecutiu. També ha liderat les dues franges de més consum televisiu: el day time i el prime time. De fet, ha assolit el millor prime time dels últims 11 anys. En tots aquests anys, el principal canal de la televisió pública catalana ha liderat 110 dels seus 132 mesos. I no hi ha hagut cap mes en els darrers tres anys que no hagi estat líder.

Pel que fa al rànquing de programes més vistos, TV3 ha situat 22 programes entre els 25 amb més audiència de l’any, i és la primera cadena en la història que ho aconsegueix. A més, continua sent l’única cadena que té els informatius entre els programes més vistos.

Els telenotícies són líders, han duplicat l’audiència dels informatius de les altres cadenes i han crescut respecte de l’any passat. El ‘TN vespre’ i el ‘TN cap de setmana vespre’ han fet la millor mitjana anual de la seva història. A més, repeteixen lideratge i rècord històric per tercer any en valoració qualitativa i són líders en credibilitat i en imparcialitat.

El 2020 ha estat un any de rècords també per a les estrenes i d’altres programes com “Està passant”, “Tot es mou”, “Planta baixa”, “Preguntes freqüents”, “Zona zàping” i “APM? Extra”. TV3 ha estat la cadena líder d’audiència a internet a Catalunya el 2020. Han obtingut les millors dades de la història tant a Catalunya com a Espanya. Les reproduccions de vídeo han arribat gairebé als 125 milions.

Nou comentari