TV3 ha estat la cadena de televisió líder d’aquesta temporada, amb una quota del 14,5%. I, segons Comscore, el principal canal de Televisió de Catalunya ja encadena 50 mesos consecutius com a líder d’audiències digitals, amb una mitjana de 2,9 milions d’usuaris únics a l’Estat espanyol. Les reproduccions de vídeo en directe i a la carta superen els 121 milions de reproduccions.
El “Com si fos ahir” té gairebé 11 milions de reproduccions, i el “Mic”, més de 3 milions. Pel que fa als 10 vídeos més vistos, tots són capítols de “Crims”, que ha tingut més de 2,5 milions de reproduccions, el doble que la temporada anterior. Després hi ha el documental “Balandrau” i l’esport de La Marató.
Audiències del juliol
TV3 acaba el juliol com la segona cadena més vista, segons dades de Kantar. Aquest juliol, TV3 ha aconseguit una quota del 12,7% i ha tingut una audiència acumulada de 4.589.000 espectadors. La cadena ha acabat al darrere de Telecinco, que ha tancat el mes amb un 14,8% de quota.