TV3 tanca el 2015 mantenint el liderat absolut entre les televisions que emeten a Catalunya per sisè any consecutiu. La cadena pública catalana aconsegueix el número 1 tant en els rànquings d’audiència com en el de programes. Els responsables de la cadena subratllen que TV3 ha estat la més vista un total de 169 jornades de l’any, i que en 328 ocasions ha emès el programa més vist del dia. En el rànquing anual dels 40 programes més vistos, TV3 n’ha situat 29. De les altres cadenes de Televisió de Catalunya cal destacar que el canal de notícies 3/24 i el canal Esport3 mantenen el liderat de les cadenes temàtiques.

També cal destacar que TV3 ha obtingut una nota de 8,2 en l’índex qualitatiu que elabora l’empresa GFK. Amb aquesta valoració, el canal principal de televisió de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) millora l’índex aconseguit els quatre anys anteriors i estableix un nou rècord qualitatiu. Els telenotícies de TV3 són els informatius més ben valorats, amb un índex qualitatiu mitjà de 8,3, que creix una dècima respecte l’any anterior.

Segons dades de Kantar Media, TV3 lidera l’audiència del 2015 amb una quota anual del 12,5%, davant de Tele5, 11,6%, i Antena 3, 11,3%. Després venen TVE 1 (7,2%), Cuatro (7,0%) i La Sexta (6,6%). Les cadenes temàtiques de pagament han crescut i tenen un 6,2% mentre que 8TV tanca l’any amb el 3,3%. La 2 se situa en una quota del 2,3%.

Pel que fa als canals temàtics de TV3, el Super3/33 se situa en una quota de l’1,5%, la mateixa que el canal informatiu 3/24, que creix dues dècimes més que l’any passat i es consolida com a referent informatiu. També és líder en la seva temàtica l’Esport3, que tanca el 2015 amb una quota de l’1,1%.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa