El Món - Notícies i actualitat d'última hora en Català
El debat electoral d’Atresmedia aconsegueix audiència de Champions
  • CA

El debat electoral d’ahir al vespre organitzat per Atresmedia i on van participar Soraya Sáenz de Santamaría (PP), Pedro Sánchez (PSOE), Albert Rivera (C’s) i Pablo Iglesias (Podemos) va tenir una gran audiència, escapant-se i destrossant les habituals, fins el punt que va arribar a igualar les audiències de partits de la Champions League. A Catalunya el van seguir al voltant d’1 milió de persones, el que suposa un 39% de share.

El partit de Champions que va enfrontar el Barça i el Roma a finals del mes de novembre va reunir 1.099.000 espectadors i va obtenir un 34,3% de quota de pantalla, convertint-lo en el partit més vist a TV3 des de la final de l’anterior edició de la Champions (2.243.000 espectadors a Catalunya). A aquesta dada, cal sumar-hi la de l’audiència que va aconseguir el partit a Antena 3, que també el va oferir: 407.000 espectadors i un 12,7% de ‘share’, de manera que el partit va obtenir un total de 1.569.000.

Un altre exemple seria el partit de Champions entre el Barça i el BATE, de finals d’octubre, qye va sumar 1.356.000 espectadors i un 42,1% de quota de pantalla entre TV3 i Antena 3, que el van oferir simultàniament.

En comparació amb temes polítics, el debat electoral que va organitzar TV3 el passat mes de setembre (una setmana abans de les eleccions del 27-S), va ser vist per 610.000 persones, i va obtenir un 22,3% de quota de pantalla. L’entrevista que Televisió Espanyola va emetre a començaments de novembre amb el secretari general del PSOE, Pedro Sánchez, va aconseguir 210.000 espectadors i un 6,7% de ‘share’, sumant el resultat de La 1 i el canal 24 Horas.

El cara a cara entre Albert Rivera i Pablo Iglesias al programa ‘Salvados’, de La Sexta, va congregar 868.000 espectadors a Catalunya. La declaració del president Artur Mas davant del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya. El debat sobre les eleccions europees que TV3 va emetre el 22 de maig de l’any passat, va arribar a una quota de pantalla del 12,2%, amb 374.000 espectadors.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa