El debat de TV3 reuneix 683.000 espectadors de mitjana i aconsegueix una quota de pantalla del 26,5%

TV3 va ser la cadena més vista del dilluns a 6,2 punts de Telecinco (10,4%)
Els candidats amb el moderador Sanchis
Els candidats amb el moderador Sanchis | Quico Sallés

El debat entre els candidats de les eleccions del 21-D a TV3, celebrat aquest dilluns a la nit, va sumar 683.000 espectadors de mitjana, amb una quota de pantalla del 26,5%, la més alta del dia, segons dades de la cadena. Al llarg de l'emissió, fins a 1,65 milions d'espectadors van contactar amb el programa. Tot i així, el programa més vist del dia va ser el Telenotícies Vespre, que va precedir el debat, emès també pel 3/24. Concretament, va reunir 714.000 espectadors de mitjana i una quota de pantalla del 25,5%. Amb aquestes dades, TV3 va ser la cadena més vista amb 16,8% de quota de pantalla, lluny de Telecinco i Antena 3, que amb un 10,4% i un 9,3%, se situen en segon i tercer lloc, respectivament. De fet, els quatre programes més vistos del dilluns a Catalunya van ser de TV3, ja que per darrera el TN Vespre i el debat s'hi va situar el TN migdia, amb 452.000 espectadors i una quota del 23,8%, i 'Està passant', amb 363.000 espectadors i un 16% de quota.





Comentaris
Pere
Sembla que el futbol a tv 3 te prioritat a un debat electoral molt important , que acabarà a més de dos d' una h.de la matinada . El mateix fan amb programes de cultura , si els vols mirar primer cal aguantar tonteries com l APM ,... Siguent una tv subencionada cal tants anuncis o eliminat tonteries aniriem més bé ?

envia el comentari