Com i quan has de beure aigua? Aquest estiu no et desidratis

Beure la suficient quantitat d'aigua és tan important com seguir una dieta saludable per gaudir d'un bon estat de salut
aigua
aigua | aigua

 

Mantenir un bon nivell d'hidratació és molt important pel correcte funcionament del cos humà, sobretot a l'estiu. Tenint en compte que l'aigua és el component principal del cos, descuidar la ingesta d'aigua, té una influència directa en les funcions de l'organisme, des de les capacitats cognitives fins al rendiment físic.

 

  

  

Segons la Guia d'Hidratació de l'Institut d'Investigació Aigua i Salut, beure la suficient quantitat d'aigua és tan important com seguir una dieta saludableper gaudir d'un bon estat de salut.

  

 

 

1. És impossible viure sense beure


  

  

  

2. Cal beure entre 2 i 2,5 litres d'aigua

  

 

3. L'aigua de l'aixeta és perfecte per hidratar-nos

El consum de l'aigua de l'aixeta és la decisió més intel·ligent, ja que és segura, econòmica, sostenible a més de molt pràctic, ja que no que suposa carregar les ampolles.

  

  

4. Atenció per a nens i la gent gran

  

  

  

5. No esperis a tenir set per beure

  

  

  

6. L'aigua influeix en el funcionament del cos

  

  

  

7. Fas esport? Beu més aigua

  


Com beure de manera correcta

 

aigua

 

 

  • El sistema digestiu només assimila 800 ml de líquids a l'hora.
  • S'ha de beure de forma continuada, a poc a poc i en glopets.
  • Es recomana beure 330 ml cada dues hores i a intervals regulars.
  • La temperatura de l'aigua ha d'estar entre 10° i 15°, així es facilita l'absorció de l'aigua.
  • Mentre que el 80% del líquid ha de provenir de l'aigua, l'altre 20% ha de ser de l'aigua d'aliments com fruita o verdura.



Comentaris

envia el comentari