BellaterraDiari tanca l'any amb més de 220.000 pàgines visualitzades

El mitjà va néixer de forma digital el setembre del 2016
d

 

 

 

BellaterraDiari ha tancat l'any 2017 amb més de 220.000 pàgines visualitzades, 48.500 usuaris únics i 158.000 sessions. Les dades corresponen al primer any natural d'existència del mitjà, des del gener del 2017 fins a finals d'any. Unes xifres que compleixen tots els objectius del primer any, amb gairebé 50.000 persones que han visitat el web, davant d'una població a Bellaterra que no arriba als 3.000 habitants. 

 

El mitjà local va iniciar col·laboracions en l'edició setmanal en paper del TOT Sant Cugat -  del grup Totmedia - el gener del 2016 i el setembre del mateix any ja va estrenar web. Actualment comparteix xarxa amb mitjans també locals i pròxims com iSabadell, MonTerrassa, TOT Rubí, Capgròs (Mataró), TOT Cerdanyola, Ara Granollers, Ara Vallès i Contrapunt (Mollet). 


 

L'any 2017 ha estat, per tant, el primer any complet de vida del mitjà i ha servit per donar a conèixer 1.780 notícies d'actualitat i esdevenir un espai de fòrum, debat i discussió amb 15 noves signatures d'opinió i 34 comunicats de diferents entitats bellaterrenques a la secció "Espai d'Entitats".

 

Pel que fa als textos d'opinió, BellaterraDiari es manté obert a ampliar el nombre d'articulistes que vulguin tractar qüestions del barri d'una forma mensual. Si tens coses a dir sobre Bellaterra contacta'ns a través de l'adreça electrònica [email protected] 

 

Finalment, a Facebook disposa de gairebé 2.000 seguidors i difon les seves notícies a través de Twitter, Youtube i Mail, amb dos butlletins setmanals que es distribueixen a més de 1.000 subscriptors. Els vídeos a la plataforma audiovisual s’han visualitzat més de 14.410 vegades en un total de 27.215 minuts.