Ryanair obrirà noves rutes des de Barcelona a Europa a partir de l'octubre

Cracòvia, Luxemburg, Praga i Venècia seran les noves destinacions de la companyia de
Avió de Ryanair | ACN

 

Ryanair oferirà noves rutes des de l’aeroport de Barcelona-El Prat a Cracòvia (dos vols setmanals), Luxemburg (quatre vols setmanals), Praga (un vol diari) i Venècia (nou vols setmanals) a partir de l’octubre de 2017, segons ha informat l’aerolínia irlandesa en una roda de premsa aquest dimarts. La companyia també estendrà els seus vols d’estiu a Brussel·les-Charleroi (un vol diari) i Nàpols (quatre vols setmanals) a la temporada d’hivern i oferirà més freqüències a Bolonya (nou vols setmanals), Budapest (un vol diari), Gran Canària (cinc vols setmanals), Eivissa (divuit vols setmanals), Màlaga (nou vols setmanals), Palma (quatre vols diaris), Sevilla (setze vols setmanals) i Tenerife (deu vols setmanals).


Amb aquesta planificació, Ryanair oferirà un total de 45 rutes des de l’aeroport de Barcelona-El Prat, amb 386 vols setmanals i preveu transportar 7,1 milions de passatgers aquest 2017, el que representaria un creixement del 10% interanual de la seva capacitat a la instal·lació pratenca. L’aerolínia defensa que aquesta activitat manté fins a 5.300 llocs de treball a l’aeroport de la capital catalana (entre directes, indirectes i induïts).

 

Ryanair carrega contra la moratòria turística

 

Durant la roda de premsa d’aquest dimarts per anunciar la nova planficiació, el director general de màrqueting de Ryanair, Kevin Jacobs, ha carregat contra la moratòria hotelera que ha decretat l’alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, i ha advertit que això generarà un increment dels preus de l’allotjament. Segons Jacobs, això provocarà que els turistes triïn altres ciutats europees per viatjar i tindrà “efectes negatius” sobre l’economia local.


“No és bona idea no permetre l’obertura de nous hotels”, ha sentenciat el directiu de Ryanair, que ha afegit que l’increment dels preus hotelers derivats de la moratòria de Colau poden anar en contra de la “feina meravellosa” que ha fet Barcelona amb l’atracció de turistes. Jacobs ha proposat que Catalunya potenciï altres destinacions més enllà de Barcelona (com les de la Costa Daurada) per tal de repartit l’impacte que té el turisme a la capital.

 

L’aerolínia encara no té els calendaris de Girona i Reus

 

Sobre la planificació de Ryanair als aeroports de Girona i Reus, Jacobs ha assegurat que la companyia està encara enllestint l’oferta que hi desenvoluparà durant la temporada d’hivern de 2017-2018 i ha recordat que, de cara a aquest estiu, incrementarà la seva oferta en un 16% a Girona (deu noves rutes) i en un 11% a Reus (tres noves rutes). D’altra banda, Jacobs ha sentenciat que la companyia es mantindrà en el mercat de vols de baix cost i curt radi i no entrarà en la competència en el mercat de llarg abast.



Comentaris
Arnald
Els veig realment acollonits a aquests de Ryanair amb el referèndum i la independència, Mare de Déu senyor
Per quan els vols interns
Necessitem les línies Alguaire-Seu d'Urgell, Reus-el Prat i Aerodrom de Sabadell-Girona. Urgent.
Guillem de Cardedeu
Ja va sent hora que es cobri una taxa turística molt més elevada. Hem de decidir qué volem com a pais, un turisme masificat o un turisme amb valor afegit. El primer porta a la ruina;personal mal pagat que costa més diners a la seguretat social que els que aporten i degradació dels espais publics. El segon aporta riquesa i promou la cura dels espais publics i privats. Barcelona ara mateix es una selva de la que cal fugir.
TV
Al "Per quan els vols interns": un vol Sabadell -> Girona?! De debò? Però és una hora a l'AP7. I per quan vols entre BCN i Sabadell?! Au, va! Una de les coses que m'encanten de Catalunya és la seva mida. No cal cap vol intern.

envia el comentari