5 consells que t'ajudaran a adormir-te ràpidament

Bons hàbits perquè el dormir sigui un plaer
Bons hàbits perquè el dormir sigui un plaer
Bons hàbits perquè el dormir sigui un plaer | Cedida

 

L'estrès i els mals hàbits tenen molts cops com a conseqüència el fet de generar dificultats per dormir. Si és un problema recurrent, és necessari consultar a un especialista. Mentrestant, hi ha cinc consells que t'ajudaran a dormir millor.

 

Que l'habitació estigui fresca.

Mentre es dorm, la temperatura corporal baixa, per això la temperatura de l'habitació no ha de ser elevada. Les habitacions fosques, fresques i còmodes, afavoreixen el son.

 

Fes-te un bany calent abans d'anar a dormir.

Un bany d'aigua calenta, i després passar a una habitació fresca ajuda a què baixi la temperatura corporal, ajudant el cos a preparar-se per dormir.


Allunya't de les pantalles.

És contraproduent mirar la televisió o el mòbil abans d'anar a dormir, ja que la llum blava de les pantalles actua com a supressor de la melanina, l'hormona que indueix el son. És millor llegir.

 

Amaga el rellotge.

Si necessites el despertador, posa'l lluny del llit, no a la tauleta, perquè si et costa dormir, el fet d'estar veient el rellotge sols et generarà més ansietat, i no t'ajudarà a dormir.

 

Dorm amb mitjons.

Escalfar mans i peus ajuda a dormir.




Comentaris

envia el comentari