4 ràpides maneres de baixar de talla

És important mantenir bons hàbits
Una de les recomanacions és treballar tot el cos a l'hora de fer exercici
Una de les recomanacions és treballar tot el cos a l'hora de fer exercici | Cedida

 

Perdre pes implica tenir uns bons hàbits alimentaris. No es tracta solament de fer una dieta, o practicar molt exercici. Per aconseguir baixar de talla, i no tornar-la a recuperar ràpidament, hi ha quatre idees que cal tenir ben clares:

 

Deixa de fer dieta.

És més recomanable adquirir bons hàbits alimentaris que no pas marcar-se dietes estrictes que esdevenen odissees. Cal aprendre quins són els aliments recomanables, així com les porcions que necessites ingerir. Un nutricionista et pot ajudar a adquirir aquests hàbits.

 

Treballa totes les àrees del teu cos.

El més habitual quan es vol perdre pes és centrar-se en determinades zones i fer exercicis que afecten directament aquestes zones. Però cal entendre l'exercici des del seu conjunt, per enfortir tots els músculs.


Fes un registre honest de què menges.

Cal registrar el que es menja per poder analitzar després si hi ha alguna cosa que no funciona. Aquesta anàlisi t'ajudarà a dissenyar un pla correcte d'alimentació, i quins són els exercicis que et poden ajudar en funció dels teus hàbits i necessitats.

 

Dorm les hores apropiades.

Hem de dormir entre 6 i 8 hores, i molts no ho fem. I no dormir genera gana.




Comentaris

envia el comentari