Espinaler aterra als Estats Units

La distribuïdora Ondarrea Foods aposta per la marca catalana que ja compta amb bona acceptació entre el públic americà

L'objectiu de la marca era, per aquest 2016, el d'entrar al mercat nord-americà. I aquest objectiu s'ha complert gràcies a l'acord assolit amb la distribuïdora americana Ondarrea Foods que permetrà als productes Espinaler estar presents en diversos locals de Nova York, Carolina del Nord, Washington i Florida. 

  

  

Aquest és el resultat de dos anys intensos de treball després que dos dels socis majoritaris de la distribuïdora visitessin les instal·lacions d'Espinaler a Vilassar de Mar per a conèixer els productes de primera mà. El resultat fou positiu perquè l'interès d'Ondarrea Foods s'ha convertit en un acord que consolida la presència dels seus productes en el mercat internacional.

  

  

Entre els productes que més interessen als americans hi ha la ventresca de tonyina en oli d'oliva, les escopinyes de la Ria de Noya (Galícia) i els llagostins de la costa malaguenya, així com la clàssica salsa Espinaler i la seva versió picant, que ha sortit com a novetat aquest any. 

  

  

Espinaler, al món

  

  

L'any 2012, Espinaler va arribar a França i dos anys més tard presentaria els seus productes a Tokio amb l'obertura de la "Taberna Espinaler". Aquell mateix any va començar a vendre a Regne Unit, Alemanya, Itàlia, Bèlgica, Holanda, Irlanda i Rumania. El 2015, els productes volaven cap a Hong Kong, Austàlia, Indonèsia, Àustria, Luxemburg, Turquia i Portugal, fins arribar a 25 països d'arreu del món. 

  

  

Aquest 2016 la novetat està en l'entrada als Estats Units i ben aviat esperen entrar al mercat de Taiwan. Precisament, el rècord de facturació de l'empresa s'ha manifestat especialment a partir del departament d'exportació, on el creixement fou del 117% respecte a l'any anterior. 

  

  

 





Comentaris

envia el comentari