Es busca etiqueta per al vermut casteller

El concurs per triar la nova imatge d'aquest producte elaborat per Miró tanca amb 120 etiquetes presentades

El concurs per escollir la primera etiqueta del Vermut Casteller, un producte llicenciat de la Coordinadora de Colles Castelleres de Catalunya, i elaborat per Vermuts Miró, s’ha tancat amb 120 etiquetes presentades. Després de quatre mesos, gent d’arreu de Catalunya han enviat les seves propostes, superant qualsevol expectativa, ja que aquest producte es va presentar el passat octubre i aquest ha estat el primer concurs que ha realitzat.

  

  

Ara, serà el torn del jurat, integrat per Xavier Gonzàlez, director del Concurs de Castells, Laura Prats, de Vermuts Miró, Guille Soler, en nom de la Coordinadora, Guillem Bargalló, director de DiariCasteller.cat i Edu Polo, dissenyador tarragoní vinculat al fet casteller, seran els encarregats d’escollir quina serà la imatge del Vermut Casteller durant el 2016, d’entre les 120 propostes rebudes.

  

  

D’aquesta manera, serà a mitjans de març quan es faci públic el guanyador, que visitarà les instal·lacions de Miró per recollir els 300 euros del premi. El 23 d’abril, diada de Sant Jordi, és el dia escollit per posar al mercat la primera ampolla del Vermut Casteller, en un acte públic a la Rambla de Tarragona. Aquell dia, el guanyador també recollirà el seu pes en vermut, just abans d’una degustació popular.

  

  

El Vermut Casteller es podrà adquirir després del 23 d’abril, tant per les colles castelleres, que el compraran a preu de cost i el podran vendre a un preu estipulat, com per consumidors finals i responsables d’hosteleria.




Comentaris

envia el comentari