Blanc Pescador presenta la campanya “Amor al Mar 2017”

L’objectiu és conscienciar i sensibilitar la societats sobre la cura pel medi marí

 

Blanc Pescador va néixer l’any 1967 al Mediterrani. Un vi blanc amb un punt d’agulla obtingut gràcies a una segona fermentació natural.

 

Ara, a través d’aquesta marca històrica, es presenta Amor al mar 2017, una campanya que consta de diferents accions totes elles destinades a conscienciar i sensibilitzar la societat de la necessitat de tenir cura del medi marí.

 

Un dels pilars principals de la campanya és el suport a fundacions relacionades amb el mar. Blanc Pescador col·labora amb el CRAM, fundació per a la conservació i recuperació d’animals marins, Aliança Mar Blava, que pretén que el Mediterrani es declari zona lliure de prospeccions d’hidrocarburs i la Fundació Mar, dedicada a la millora del medi litoral i marí. 

 

La voluntat és analitzar la situació i proposar solucions per garantir el nostre benestar i el de futures generacions. 

 

Per això es faran tres edicions especials de les ampolles de Blanc Pescador, cada una relacionada amb una de les tres fundacions i que es distribuiran en tres zones diferenciades. La del CRAM a tot el territori de l’Estat, la de la Fundació Mar  a la Costa Brava i la de l’Aliança Mar Blava a les Illes Balears.

 

Una altra de les accions és Amor al Mar Club , amb descomptes vinculats amb el mar creat per la marca per afavorir als amants de la mar en les seves compres i activitats. 

 

Les platges són un altre dels objectius de la campanya i s’han establert col·laboracions amb associacions que realitzaran una trentena de projectes de neteja de platges a tot Catalunya. 

 

Per involucrar a tota la població, es posa en marxa el concurs fotogràfic Què t’inspira l’amor al mar? al Facebook fins al 20 de juliol. Amb les imatges guanyadores, es farà una exposició a les llotges de Barcelona, l’Escala, Arenys de Mar, Vilanova i la Geltrú i l’Ametlla de Mar, i a més es publicarà un llibre amb les 23 millors fotografies i una versió especial personalitzada de l’etiqueta del vi. 

 

  

Finalment, Blanc Pescador vol premiar als seus seguidors a xarxes i farà concursos tant a Facebook com a Instagram. 

 

 




Comentaris

envia el comentari