El cava conquereix Nova York

El Consell Regulador organitza dos actes als Estats Units com a part d'un pla de promoció dissenyat per aquest 2017
"Cava Experience" a Nova York | DO Cava

 

Premsa, botigues especialitzades i prescriptors del vi s'han donat cita a Nova York per a gaudir de dues experiències que ha organitzat el Consell Regulador del Cava amb l'objectiu de promocionar aquest producte entre el mercat nord-americà. 

 

La primera d'aquestes accions ha estat una Masterclass sobre la DO Cava amb tast de deu caves Premium que ha dirigit la sommelier i comunicadora americana Marnie Old al Bar de vins “Corkbuzz” d’Union Square. La sommelier destacava la versatilitat i harmonia del producte a l’hora de maridar-lo amb la gastronomia. La trentena de persones assistents en aquesta trobada coincidien en destacar la qualitat dels caves degustats. 

 

A la nit, el segon acte va tenir lloc al restaurant Blue Hill, un dels millors del món segons la llista 50Best. En aquesta ocasió, els assistents, entre els quals hi eren els principals mitjans de comunicació del sector del vi i la gastronomia de Nova York, van gaudir d'harmonies entre els dotze caves Premium triats per Marnie Old i el menú degustació que va preparar l’equip del Xef Dan Barber. Aquest restaurant ha apostat des de la seva inauguració pel concepte Km0, basat en una cuina ecològica amb productes de proximitat i elaboració pròpia. En aquest acte van comptar amb la col·laboració de l’empresa COVAP, que va oferir una degustació de pernil ibèric d’alta gamma, que va sorprendre i va agradar als assistents.

 

El president del Consell Regulador del Cava va destacar la importància de realitzar aquests actes a Nova York, ja que "els Estats Units és el primer consumidor del món de vins en general i de la gamma Premium en particular. Pel que fa al cava, cal dir que té una bona evolució als EUA, però hem de treballar en la seva promoció amb un llenguatge adequat a aquest tipus de producte, ja que existeix un alt grau d'especialització. I afegia: "Per nosaltres ha estat una gran ajuda poder comptar amb la col·laboració de partners com ICEX o el Basque Culinary Center per l'èxit d'aquests dos actes que, sens dubte, no seran els últims". 

 

Després de realitzar aquest acte prèviament a altres ciutats del món, el cava va desembarcar a Nova York per reafirmar la seva presència en el sector dels Estats Units que es va iniciar a mitjans del segle passat. Aquestes experiències úniques són una eina extraordinària per demostrar el vessant Premium del Cava entre els professionals. Aquests dos actes formen part d'un pla de promoció als EUA que la DO Cava ha dissenyat per aquest 2017. 

 

 




Comentaris

envia el comentari