La DO Montsant llueix els seus vins a Los Angeles i Miami

Els Estats Units són el primer mercat per volum d'exportació d'aquest territori vitivinícola
L'exportació suposa al voltant del 40% de la comercialització dels vins amb DO Montsant | DO Montsant

 

Més d'un centenar de professionals del món del vi han assistit a Miami (Florida) i a Los Angeles (Califòrnia) als dos esdeveniments que la DO Montsant i ACCIÓ han programat als Estats Units en el marc de la missió promocional "Montsant US Tour".

 

Els professionals, en la seva majoria importadors i distribuïdors, tot i que també n’hi havia pertanyents a la sommelieria, canal Horeca, botiga especialitzada i premsa, han pogut conèixer en exclusiva prop de 40 referències elaborades pels 13 cellers de Montsant desplaçats a l’esdeveniment. 

 

Els cellers participants han estat: Celler Malondro, Celler de Capçanes, Celler Masroig, Vendrell Rived, Vins de Mas Sersal, Celler Comunica, Celler Cooperatiu de Cornudella, Ronadelles, Mas de l’Abundància, Deva Montsant, Cingles Blaus, Cellers Unió i Cellers Sant Rafel.

 

La missió promocional als Estats Units s’emmarca en l‘estratègia de promoció internacional de la DO en aquest país, el primer mercat per volum d’exportació dels vins de Montsant. Cal tenir present que l’exportació suposa al voltant del 40% de la comercialització d’aquesta DO i, en el cas dels Estats Units, s’hi ha exportat una mitjana d’unes 700 mil ampolles anuals en el període 2012-2016.

 

Pilar Just, presidenta de la DO Montsant, valorava positivament l’acte organitzat per l’oficina d’ACCIÓ a Miami, impulsora del programa Catalan Wines in USA, ja que "ha estat una bona oportunitat per als cellers que volen posicionar els seus productes o ampliar la seva presència al mercat nord-americà”.

 

Just també argumentava que “el que també volíem era fer marca com a DO, ja que és un factor clau en mercats tan competitius com aquest”“En els propers anys, ho seguirem fent als Estats Units, amb la col·laboració d’ACCIÓ, i en d’altres mercats que considerem estratègics, com Alemanya, Suïssa i Japó, per citar alguns exemples i sense oblidar-nos del mercat català”, concloïa la presidenta de la DO.

 




Comentaris

envia el comentari