VadeVi
Una marxa popular entre les vinyes de Capmany inaugura el VÍVID 2017
  • CA

!–akiadsense–>

La marxa, dona el tret de sortida a la quarta edició del festival Vívid que té lloc a la Costa Brava durant el mes d’abril i que programa cinquanta experiències enoturístiques úniques impulsades pel club de màrqueting de la Ruta del Vi DO Empordà

Algunes de les activitats programades, com la trobada d’instagramers al celler Brugarol o el tast de vins singulars en un veler a la badia de Cadaqués, ja han exhauriit les places disponibles

Aquest dissabte, 1 d’abril, arranca la quarta edició del VÍVID, el mes de les experiències a la Ruta del Vi DO Empordà que programa una cinquantena de propostes enoturístiques úniques a la Costa Brava, a l’abril.

La programació s’inicia amb la primera marxa popular entre les vinyes de Capmany que proposa un recorregut de cinc quilòmetres per gaudir de l’esclat primaveral dels camps i del paisatge empordanès i que ja compta amb més d’un centenar de participants.

Els participants acabaran l’activitat degustant els vins d’una desena de cellers que participaran a la I Fira de vins de la Ruta del Vi DO Empordà, i gaudint d’un esmorzar popular que inclourà ‘botinatxes’, unes noves botifarres creades per a l’ocasió i que estan elaborades amb garnatxa. Les inscripcions per aquesta activitat es poden realitzar fins divendres al matí al web www.vivid.costabrava.org i presencialment el mateix dia davant de l’Agrobotiga El Parral, lloc de sortida i arribada de la marxa.

La inauguració d’aquesta edició del VÍVID es complementarà, el mateix cap de setmana, amb la celebració de l’#InstaVívid. La trobada d’instagramers tindrà lloc diumenge al celler Brugarol de Palamós, obra de l’estudi d’arquitectes RCR d’Olot, que acaben d’obtenir el Premi Pritzker, considerat el Nobel de l’arquitectura. Les places per aquesta activitat estan esgotades des de fa dies.

A partir d’aquest cap de setmana, la Costa Brava es convertirà en l’epicentre de l’enoturisme a Catalunya durant tot un mes. En total s’ofreixen 1.500 places de propostes enoturístiques úniques que es desenvoluparan per zones i setmanes per facilitar l’accés dels visitants a les activitats i possibilitar i promoure la realització de més d’una experiència per part dels participants. Algunes de les activitats programades ja han esgotat les places disponibles, com l’#InstaVívid o el tast en espai singular a bord d’un veler a la badia de Cadaqués.

Una de les novetats més destacades de la programació d’aquest any són justament els tastos en espais singulars, un valor afegit que aporta el territori de l’Empordà. A banda del veler, es proposa degustar els vins empordanesos al monestir de Sant Pere de Rodes al capvespre, al Castell de Requesens, a la Torre de Can Mario del Museu del Suro de Palafrugell -últimes 4 places disponibles- o la Casa de l’Abat de Llançà. Del cartell també cal remarcar la inclusió, per primer cop, de paquets que combinen ofertes d’allotjament o restauració amb activitats enoturístiques, com ara la proposta de les històriques cooperatives d’Espolla, Garriguella i Empordàlia, que proposen visitar els tres cellers en una mateixa jornada amb dinar i berenar inclòs, o els paquets que combinen allotjament, restauració, spa i visita a un celler.

Enocaiac a les finques ecològiques del Cap de Creus; MonòlegWine; Vinyes i dòlmens; Enosenderisme; Bike & Wine; concerts de música maridats; menús especials Vívid; activitats per a tota la família, i tastos de vins de tota mena (verticals, sensorials, secrets…) completen la programació de l’esdeveniment. El Vívid incorpora per primer cop un nou sistema de venda online, a través del seu web vivid.costabrava.org, amb l’objectiu de poder comercialitzar els paquets amb ofertes combinades i facilitar la compra de les entrades de les diverses experiències per part dels usuaris.

El Vívid, és una iniciativa promocional, impulsada pel Patronat de Turisme Costa Brava Girona, que rep el suport i la participació del Consell Regulador de la DO Empordà, cellers de la DO Empordà, ajuntaments i empreses turístiques del territori, així com de 104 socis que integren el Club de màrqueting de la Ruta del Vi DO Empordà.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa