Meritxell Falgueras: "Els vins de garnatxa blanca t'obliguen a somriure"

La comunicadora és la nova protagonista de la campanya #fansDOTerraAlta
Meritxell Falgueras se suma als fans de la DO Terra Alta | CEDIDA

 

Meritxell Falgueras, amb la seva visió personal, didàctica i divertida del món del vi, és la nova protagonista de la campanya #fansDOTerraAlta. Falgueras defineix els vins de la Terra Alta elaborats amb garnatxa blanca com a vins que "et fan salivar i t'obliguen a somriure", gràcies en bona a part al bon saber fer d’unes vinyes i uns viticultors que "s’han esforçat molt per reflectir aquest esperit mediterrani", aconseguint uns vins que, segons la mateixa Meritxell, "et deixen de tot menys indiferent". 

 

Meritxell Falgueras és la cinquena generació d’una família molt lligada al món del vi a Catalunya amb el seu Celler de Gelida, al barri de Sant de Barcelona. Membre de l’Acadèmia Catalana de Gastronomia, amb 20 anys es va convertir ja en la sommelier més jove d’Espanya a l’Escola d’Hostaleria i Hostalatge de Barcelona, i als 25 va guanyar el concurs Nas d’Or com a jove promesa. Col·laboradora habitual als mitjans de comunicació, tant a premsa escrita com a ràdio i televisió, és autora dels llibres Presumeix de vinsEls vins de la teva vida, i el recentment publicat Què beure quan no veus.

 

Campanya #fansDOTerraAlta

 

La campanya #fansDOTerraAlta està impulsada des del CRDO Terra Alta per a donar a conèixer els seus trets diferenciadors així com la qualitat dels seus vins. Els vídeos de la campanya es poden veure tant al web de la DO Terra Alta com a les seves xarxes socials. La campanya va arrencar de la mà del periodista i escriptor Víctor Amela, a qui van seguir la també periodista i escriptora Empar Moliner, el geògraf i ‘home del temps’ de TV3 Francesc Mauri o el músic i productor Pep Sala, entre d’altres. La campanya ha comptat també amb la col·laboració d’un dels gurus internacionals del món del vi, el Master of Wine Frank Smulders.

 




Comentaris

envia el comentari