Marsella, Igualada i Cannes maridaran cultura amb vi de la DO Catalunya

Els vins d'aquesta denominació d'origen continuen la seva gira amb les empreses culturals catalanes
Un dels espectacles de l'edició de 2016 de La Mostra d'Igualada |

 

La col·laboració de la Denominació d’Origen Catalunya i la plataforma Catalan Arts de l’Institut Català de les Empreses Culturals (ICEC) arribarà en les properes setmanes fins a França gràcies al festival de jazz i músiques del món Babel Med Music, i la fira audiovisual MIPTV. A finals d’aquest mes tindrà lloc també la 28a edició de La Mostra, la fira de teatre infantil i juvenil d’Igualada, on també seran presents els vins de la DO Catalunya.

 

Babel Med Music, del 16 al 18 de març

 

El festival musical Babel Med Music, que se celebra a Marsella, és un punt de trobada per tot el sector musical del jazz i les músiques del món. El fòrum acull prop de 2.000 professionals internacionals dels 5 continents entre programadors, productors, artistes, mitjans de comunicació... El dissabte 18 de març, els vins de la DO Catalunya seran presents a un dels actes de networking que es porten a terme al voltant del festival, i que serveixen per establir xarxes entre les estructures de la indústria de la música i els actors culturals.

 

 

La Mostra, del 30 de març al 2 d’abril

 

A finals de mes serà el torn de les arts escèniques de la mà de La Mostra d’Igualada, la fira de teatre infantil i juvenil on tenen cabuda tots els gèneres escènics, des del teatre i la màgica, fins al circ, la dansa, les titelles... La Mostra és la fira de referència d’aquest sector a Catalunya, un aparador que reuneix al voltant de 36.000 espectadors i 700 professionals del sector, i que gaudeix d’un espai de negoci i intercanvi per als professionals, La Llotja. La DO Catalunya serà l’encarregada d’amenitzar la inauguració d’aquesta llotja professional el dijous 30 de març.

 

 

MIPTV, del 3 al 6 d’abril

 

Ja entrats al mes d’abril, la DO Catalunya es traslladarà fins a Cannes per acompanyar a les empreses audiovisuals catalanes presents al mercat MIPTV en un cocktail de presentació que tindrà lloc el dia d’inauguració de la fira. MIPTV és l’esdeveniment de trobada per al mercat global de la televisió i els continguts audiovisuals. Un fòrum per establir xarxes i descobrir les tendències de la indústria de la televisió, el cinema, la producció i la distribució.

 

 

Sobre el projecte

 

L’Institut Català de les Empreses Culturals (ICEC), sota el paraigua de Catalan Arts, el portal de les indústries culturals catalanes, amb una important xarxa d’oficines a Europa amb seus a Berlín, Brussel·les, Londres i París,  treballa per potenciar la representació de les empreses culturals catalanes a fires i esdeveniments internacionals per promocionar els projectes relacionats amb el món de la cultura. La DO Catalunya hi és present en aquestes trobades per tal d’acompanyar als agents culturals i maridar les seves propostes artístiques amb els seus vins.

 

La Denominació d’Origen Catalunya sempre ha estat una ferma defensora de la cultura. Amb campanyes com La DO Catalunya Surt a Escena ha promocionat el teatre, la música o els llibres amb la premissa que el vi és cultura. Amb aquesta col·laboració es busca continuar fent difusió de la cultura vitivinícola del país alhora que es mariden altres manifestacions culturals i artístiques.

 




Comentaris

envia el comentari