Un Or dels Premis Vinari reconegut com el millor vi de l’estat per la revista Wine Enthusiast

Clos Abella 2010 del celler Marco Abella, continua recollint reconeixements arreu del món

 

“Els Premi Vinari d’Or com a Millor vi de guarda l’any 2015 ens va fer molta il·lusió perquè era a casa nostra, i ara aquest nou reconeixement d’una de les revistes més influents i prestigioses del món del vi arreu del món, ens reafirma que estem en el bon camí, el de la feina ben feta”. Així s’expressava Olivia Bayés, directora comercial del celler Marco Abella, en declaracions a Vadevi.cat que ha vist com el seu vi Clos Abella 2010, era reconegut per la revista Wine Enthusiast com el millor vi de l’estat d’entre més de 2000 vins.

 

El periodista Michael Schachner, destaca que la relació qualitat/preu del Clos Abella, “és immillorable”. Bayés recorda que un cop als Estats Units, el preu de les ampolles de vi s’encareix molt i el seu es pot trobar per menys de 100 dòlars.

 

A més, el periodista nord-americà apunta que a part que “l’enamora el magnetisme d’aromes que té, és un vi que resistirà 10 anys, tranquil·lament”.

 

La directora de Marco Bella, hi està d’acord, però s’aventura i diu que té la certesa que el recorregut del Clos Abella és fins i tot més duradora: “no fa gaire vam obrir una ampolla de 2004 i encara era jove de color i d’aromes i això que ja havia passat més de 13 anys embotellat, per tant, crec que fins i tot pot durar més del que apunta Schachner”.

 

A més del Premis Vinari d’Or, del reconeixement de Wine Enthusiast, el Clos Abella, el 2014 va ser considerat com el millor vi del món per la publicació Wine in China Magazine.

Olivia Bayés i David Marco, propietaris del Celler Marco Abella a Porrera |

 

 

“Aquestes coses em posen la pell de gallina, és que és com un fillet meu, i nosaltres que som un celler petit i que en general no tenim accés a aquestes publicacions perquè no hi ha pressupost per màrqueting en aquest premsa tan influent, és fantàstic”, diu Bayés.

 

L’impacte en els cellers petits és molt gran, quan hi ha un reconeixement en aquesta escala. “No vam captar importadors nous en el mercat asiàtic, què és molt complicat, però en canvi, el ressò que va tenir aquí ens va obrir moltes portes a Europa” afirma la directora de Marco Abella.

 

Diu Bayés, que allò va ser la gran “llançadora de la marca. Reconeixements com aquests ens ajuden molt i ens il·lusiones per seguir treballant com fins ara per aconseguir un bon producte”.




Comentaris

envia el comentari