La DO Penedès canvia d'imatge

La deessa Demèter protagonitza el nou logotip d'aquesta denominació d'origen i encapçala un nou projecte per aconseguir que la marca DO Penedès "transcendeixi" més enllà de les modes
El nou logo de la DO Pendès reivindica el seu passat

 

Han estat dos anys de feina per definir quines seran les noves línies de comunicació que impulsarà els propers 3 anys la DO Penedès. Un pla per donar-se a conèixer que s'executarà en tres anys i que comença amb un canvi d'imatge. La Denominació d'Origen Penedès canvia de logo i ho fa buscant els orígens.

 

Ivo Gasulla, un dels responsables d'aquesta nova línia estratègica, explicava que la voluntat és anar més enllà de les modes i donar la volta al que fins ara havia suposat en ocasions un llast, per convertir-ho en valor. Gasulla es referia, per exemple, a la història.  Al Penedès es fa vi des de fa 2.700 anys i a vegades la tradició vitivinícola ha xocat amb la imatge de  modernitat. D'altra banda, que la producció de vins sigui diversa amb vins blancs, negres, rosats i escumosos també ha estat una debilitat a l'hora de promocionar-se, amb arguments de poca concreció. 

 

Així la voluntat és la d'aconseguir "el prestigi de la DO, superant les modes i transcendint", afirmava Gasulla. 

 

Per això aquesta nova etapa se centrarà en revaloritzar aquests dos factors. El president de la DO, Josep Maria Albet i Noya reivindicava "fer-nos petits per tenir més força i agilitat i ser més competitius". I en destacava l'aposta per la zonificació i l'especificitat de cada un dels territoris d'aquesta zona geogràfica.

 

Així, es faran campanyes en premsa, ràdio i televisió sota el lema "Tenim el do": el do de fer vi. A més es complementarà amb un impuls a les xarxes socials amb vídeos que es publicaran mensualment.

 

En l'acte de presentació que s'ha fet al Vinseum, Albet i Noya ha aprofitat per reivindicar-se com a una denominació moderna, que mira cap al futur i que està preparada per enfrontar-se a nous reptes. 





Comentaris

envia el comentari