El Vívid de la DO Empordà arriba a la cinquena edició

Entre la quarentena d'activitats destaquen un cicle teatral entre vinyes, tastos dalt de globus aerostàtics i els «Tastos amb personalitat», amb la participació d'Empar Moliner, Carles Xuriguera, Marcel Gorgori i Martí Gironell
Tast de vins en caiac al Vivid
Tast de vins en caiac al Vivid 

 

El proper 1 d’abril arrenca la cinquena edició de Vívid, un mes sencer d’activitats enoturístiques que transformaran l’Alt i el Baix Empordà en l’epicentre de l’enoturisme de Catalunya. La iniciativa promocional, impulsada pel Patronat de Turisme Costa Brava Girona, de la Diputació de Girona, compta amb el suport i la participació del Consell Regulador de la DO Empordà, cellers de la DO Empordà, ajuntaments i empreses turístiques del territori, així com de 105 socis que integren el club de màrqueting de la Ruta del Vi DO Empordà. 

 

En la presentació del Vívid 2018 Pere Vila, president de la Diputació de Girona i del Patronat de Turisme Costa Brava Girona, manifestava que «el Vívid ja s'ha convertit en un dels esdeveniments enoturístics de referència en el sector vitivinícola del país, reunint anualment entorn de 1.700 persones». Vila afegia «amb el Vívid provem noves experiències enoturístiques amb l’objectiu que esdevinguin producte turístic si tenen acceptació entre els usuaris de la campanya del mes d’abril». 

 

Per la seva banda, Xavier Albertí president del Consell Regulador de la DO Empordà ha apuntat que «aquest esdeveniment aglutina els esforços dels agents enoturístics de la Costa Brava i, edició rere edició, posa de manifest la capacitat inventiva i imaginativa d’aquests pel que fa a la creació d’activitats innovadores». Albertí ha afegit que aquesta campanya té una elevada incidència en el mercat interior i que des de la DO Empordà es prioritza promocionar els vins empordanesos al mercat català sense oblidar el mercat internacional. 

 

Mantenint la tendència iniciada el 2017, l’edició d’enguany ha reduït el nombre d'activitats respecte d’anys anteriors amb la intenció d'oferir una proposta més qualitativa que quantitativa, que converteixi l'esdeveniment en un aparador de les ofertes enoturístiques més singulars de la Costa Brava. També s'ha fomentat que els membres de la Ruta del Vi DO Empordà col·laborin en l'organització d'activitats conjuntes per donar valor afegit a les experiències proposades i propiciar al mateix temps sinergies i treball en xarxa. 

 

En la mateixa línia de millores, les activitats s'han tornat a agrupar per zones i setmanes, per concentrar-les cronològicament i geogràficament, amb l'objectiu de facilitar l'accés dels visitants i propiciar la realització de més d'una experiència. Després de la inauguració, el primer cap de setmana d'abril, les activitats es distribuiran per setmanes en aquestes zones: la plana de l'Empordà, l'Albera, el Baix Empordà i el cap de Creus. 

 

El Vívid manté el sistema de venda en línia, mitjançant el web de l'esdeveniment amb l'objectiu de facilitar als usuaris la compra de les entrades de les diverses experiències i comercialitzar paquets amb ofertes combinades. 

 




Comentaris

envia el comentari