Ricardo Darín i Michelle Jenner, junts a la campanya de Nadal de Freixenet

Fa quaranta anys que la marca convida a personalitats destacades a promocionar els seus productes per aquestes festes
Michelle Jenner i Ricardo Darín
Michelle Jenner i Ricardo Darín | Foto: Freixenet

 

Els actors Ricardo Darín i Michelle Jenner protagonitzen aquest any l'emblemàtic espot de Nadal de Freixenet. La campanya "El Arte de Brindar" pretén ser una reivindicació del brindis i, alhora, un homenatge als 40 anys que Freixenet porta felicitant les festes de la mà de personatges del món del cinema, la música o l'esport al costat de la seva icònica "Bombolla".

 

Brindar és l'acció d'oferir els millors desitjos, un gest universal per transmetre felicitat. Freixenet és, des de fa dècades, el paradigma del brindis a la televisió i cada final d'any el seu espot és el pòrtic del Nadal. El 1977 el va protagonitzar Liza Minnelli, començant amb ella la sèrie de campanyes amb artistes convidats, que any rere any brillaven i brindaven amb Freixenet i amb la seva principal icona publicitària, la "Bombolla" daurada i alegre.

 

La llista de convidats és llarga i forma part de la memòria històrica de la marca. Ricardo Darín és un dels actors argentins més reconeguts i populars de les últimes dècades, protagonista de pel·lícules com Nueve reinas, El hijo de la novia o Luna de Avellaneda. Destaquen els seus papers principals a El secreto de sus ojos, guanyadora de l'Oscar a la Millor pel·lícula de parla no anglesa el 2010, o a Truman, que li va valer el Premi Goya al Millor actor protagonista el 2016. La seva trajectòria al cinema ha estat reconeguda recentment amb el Premi Donostia, el guardó honorífic més important del Festival Internacional de Cine de San Sebastián, en el marc de la presentació de la seva última pel·lícula, La cordillera.

 

Michelle Jenner és una de les revelacions de la nova generació d'actrius espanyoles. El seu primer paper a televisió va ser a Los hombres de Paco, i des de llavors ha participat en nombrosos projectes. Destaca el seu personatge protagonista a la sèrie històrica Isabel, àmpliament reconegut amb els premis Ondas, Iris i Fotogramas de plata, entre d'altres. En cinema, destaquen les seves participacions a pel·lícules com Spanish movie, Extraterrestre (Nacho Vigalondo), En tu cabeza (de Daniel Sánchez Arévalo) o Julieta (de Pedro Almodóvar). Properament s'estrenarà el seu últim projecte a la televisió com a protagonista, La catedral del mar.

 

L'agència de publicitat TBWA s'estrena creant la campanya, que un any més torna a comptar amb el premiat director Kike Maíllo com a realitzador i amb OXÍGENO en la producció. L'espot es presentarà als mitjans de comunicació el proper 28 de novembre a la tradicional Première de Freixenet.

 

 

 




Comentaris
Edgar D.
Freixenet... què és això?
Cava Llaga d'estomac
Amb cada ampolla de Feixistanet haurien de regalar un sobre d'Almax
Bartomeu
Que no perdin el temps aqui, si volen fer publicitat , en espanyol i per espanya, adeu
Fat Boy
Fresnillo, el cava de la Rioja.
Ecs!
Aquí no vendran ni una botella, cava dolent i espanyolista.
Abc
Quina llàstima que es gastin tants diners en la campanya, crec que molta clientela catalana ja l'han perduda.
A casa no hi entra cap marca del grup Freixenet
Puahhhgg
Elisa
Es poden estalviar la publicitat, a casa fa anys que no entra. I no tornarà a entrar mai mes, ni que me' l regalin...
333
desde fa unparell d'anys es quedan las estanterias plenas d'aquests pixats .Ells mateixos a Catalunya ja no en venan gaire.Calers mal invertits.Bonet l'has cagat
Sisco
M´en van regalar una fa tres anys i al final l`hi tingut de llençar, perquè a casa els pixums amb gas no ens agraden
Vist
Ni regalat, ens faria mal.

envia el comentari