Rull insisteix que el Prat quedi fora d'Aena per competir millor amb Barajas

El conseller diu que si es poguessin rebaixar les taxes aeroportuàries es podrien prioritzar les aerolínies que operen en xarxa
El conseller de Territori i Sostenibilitat, Josep Rull, atenent els mitjans de comunicació a Vilafranca del Penedès | ACN

 

 

El conseller de Territori i Sostenibilitat, Josep Rull, ha insistit aquest dijous en la reivindicació perquè l'aeroport del Prat sigui gestionat de forma "individualitzada i fora d'Aena", ja que, d'aquesta manera, podria competir millor amb Barajas i aconseguir més vols intercontinentals. En dues piulades, Rull s'ha referit al fet que el Prat superi Tokio i Nova York en passatgers internacionals, remarcant que sense Aena "podria desplegar sense límits tot el seu potencial" i que, tot i dependre d'Aena, "encara hi ha una demanda molt rellevant de vols intercontinentals sense escala no atesa".


Rull ha posat com a exemple que el Prat va aportar a Aena 400 milions d'euros de beneficis a Aena, mentre Barajas 27 milions. Tot i això, les taxes de Barcelona són només una mica més barates que les de Madrid. Si es poguessin rebaixar més, ha dit Rull, el Prat podria prioritzar els millors horaris i connexions per a les companyies aèries regulars que operen en xarxa i amb vols intercontinentals.




Comentaris
Sobira
I també Renfe i ADIF fora perquè FGC pugui competir i tenir xarxa ferroviària cap a l Europa i que les estacions de Portbou i la tor de Querol deixen d ésser cul de sac deixem d ésser la perifèria aeroports ferrocarrils i autopistes desconnectats del estat lladregot per gestionar les seves infraestructures fora el cafè per tothom i que Madrid gestioni les seves infraestructures sense robar al projim independència ja
Claaaro que sí
Después de haber demostrado tu deslealtad a España, encima te pones a pedir. ¡Qué cara tan dura!
una actitud molt autonomista
Que no votem al setembre? El MHP Puigdemont diu que el resultat serà vinculant. Quina poca confiança que tenen els més dubtosos de ser independentistes, un altre a la llista de Bonvehí, Gordo, Vila, Conesa,...
peroit
Es més factible la independència que això que demanes.
Rull, ponte de acuerdo con la Colau y ráscate el bolsillo para empezar a hablar
La solución, según el documento con el que trabaja el Ayuntamiento, pasa por la construcción de la terminal satélite, una infraestructura que está en el plan director del aeropuerto de 1999. La nueva terminal, de un tamaño similar a la T2, se conectaría con la T1 a través de un tren automático subterráneo que circularía por un túnel ya construido. La ejecución del nuevo edificio se calculó en aquel momento que costaría unos 800 millones de euros y se podría hacer realidad en tres años.
Bacoretta
Les sangoneres no deixen de xuclar sense parar , i els "gobiernos" i AENA en sabem de xuclar. Es un caramel i no el deixaran mentre puguen i el " claaaro que si" també deu xuclar dons crida molt.

envia el comentari