Aena recomana als passatgers del Prat consultar amb l'aerolínia els horaris d'obertura de facturació

L'empresa pública vol "evitar esperes innecessàries"
Cues de passatgers a la T1 de l'aeroport del Prat per superar els controls de seguretat | ACN

 

Davant la vaga que estan duent a terme en els últims dies el treballadors de seguretat de l'empresa Eulen a l'Aeroport de Barcelona i la previsió de la vaga indefinida que està convocada a partir del proper dilluns 14 d'agost, Aena ha decidit emetre un comunicat recomanant als passatgers que abans de dirigir-se a l'aeroport consultin amb la seva aerolínia els horaris d'obertura dels mostradors de facturació "per evitar esperes innecessàries". En el comunicat, Aena recorda que algunes aerolínies disposen de serveis de facturació de 24 hores. A la Terminal T1 són: Iberia, Air Nostrum, British Airways, Vueling, Lufthansa, Swissair, Air Europa, Air France i KLM. I a la Terminal T2 són Ryanair, Norwegian i Easyjet.


D'altra banda, Aena recorda que disposa d'un servei telefònic d'informació (913 210 000 i 902 404 704) operatiu durant les 24 hores per realitzar consultes relatives a vols, horaris d'obertura de mostradors de facturació de les diferents companyies, serveis, etc. I també assenyala que "els usuaris també poden realitzar les consultes sobre horaris de vols de sortida i arribada i de les terminals en les quals operen les diferents companyies a la pàgina web www.aena.es".




Comentaris
Arnau
Doncs jo recomano als passatgers del Prat i als que no ho són que votin "SÍ" l'1 d'Octubre per treure'ns de sobre AENA entre d'altres caus de paràsits. PS: També recomano clicar "X" els anuncis Google EN ESPANYOL que apareixen al navegador quan visiteu pàgines que no són espanyoles.
0

envia el comentari