Recupera la cintura seguint aquests hàbits

  

 

 

1. Menja menys però més sovint

 

És preferible fer petits àpats a mig matí i mitja tarda i evitar els grans dinars i sopars. Si mengem menys però més sovint arribarem a l'hora de dinar i sopar saciats. El millor és optar per aliments sans, consumir racions petites, freqüents i riques en fibra.

 

 

  

  

2. Compte amb les begudes

  

Les calories líquides estimulen la gana i el pes, de manera que hauràs de treure de les teves dietes els refrescs, les aigües carbonatades i els sucs de fruites, que a més no donen sensació de sacietat. Aposta sempre que puguis per l'aigua.

 

 

  

 

3. Esmorza adequadament

 

Un esmorzar saludable amb proteïna fomenta la pèrdua de pes, a més de reduir l'ansietat i de cremar calories. Per trencar el dejú podem combinar un hidrat de carboni complex, proteïna i greix i defugir dels esmorzars dolços o carregats de sucre.

   

 

 

 

4. Si tens gana menja aquests aliments   

  

Si t'agafa un atac de gana, prioritza els aliments fàcils de menjar com: el plàtan, l'alvocat, les galetes d'arròs, la xocolata amb més del 80% de cacau, el te matxa amb llet vegetal, els fruits vermells, les ametlles, els anacards, les nous i la fruita seca o fruita de temporada.

  

 

 

  

5. Evita el sucre

    

Elimina per un temps el sucre, els aliments processats, els cereals refinats, els sucs de fruites, els refrescs i els edulcorants artificials. Encara que al principi pot semblar difícil, és més senzill si els canviem per aliments que per a nosaltres són atractius i ens aporten nutrients. Veuràs resultats.

 




Comentaris

envia el comentari