Els 3 sucs que faciliten la pèrdua de greix de l'abdomen

 

 

 

La poma és una fruita que per la seva natura afavoreix la pèrdua de quilos de la zona abdominal, pel que a més de menjar-les, temes poden prendre en batut. A banda de ser poc calòrica, la poma té capacitat saciant, a més de ser desintoxicant, de ser capaç de rebaixar el colesterol i regular el trànsit intestinal. Els resultats poden ser visibles en algunes setmanes.

  

  

  

Una manera d'aprofitar-les al màxim i que el seu efecte reductor sigui més potent és consumir la seva pell, pel que el millor és apostar per pomes de cultiu ecològic. 

  

  

  

1. Batut de poma verda i lli

  

 

 

  

Als beneficis de la poma s'afegeixen les aportacions de lli o la llinosa. Aquesta llavor és rica en fibra, és antioxidant i són una font d'àcids grassos omega 3. Al mesclar-les rebaixarem el greix abdominal. Per fer-ho només cal barrejar en una batedora una poma verda, uns 200 ml de beguda vegetal, preferiblement llet de civada i una cullerada de llinosa en pols.

  

  

  

  

2- Suc de poma, pinya, llimona i menta

  

  

 

En aquest combinat ens beneficiem del mentol que aporta la menta, de la bromelina de la pinya i de la pectina de la poma. En una batedora introdueix el suc de mitja llimona, dues rodanxes de pinya natural, mitja poma verda, un got d'aigua, unes fulletes fresques de menta i gel.

  

  

  

3- Combinat de poma i kiwi

  

  

  

En posar poma amb el kiwi tindrem una aportació de vitamina C, B6, fibra, àcid fòlic, omega 3 i múltiples fitonutrients i antioxidants. En un got batedor poses una poma, un got d'aigua de coco (que es pot trobar fàcilment a botigues de dietètica), un kiwi i gel al gust. Aquest suc és molt nutritiu i promou la pèrdua de pes. Pots endolcir-lo, amb estèvia o mel.

 




Comentaris

envia el comentari