L'aliança que pot fer perillar les marques blanques de Mercadona

 

 

A Mercadona li ha sortit un dur competidor que podria fer variar la seva política de marques blanques i que són l'insígnia del gegant valencià. Dia i Eroski han signat un acord per cercar noves vies conjuntament amb els proveïdors de les seves marques blanques per maximitzar la relació qualitat-preu, segons han explicat les dues empreses a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV).

 

  

  

  

Sota el nom de Red Libra Trading Services, la nova línia de negoci pretén competir amb la cadena de supermercats Mercadona, que actualment se situa com a principal súper a l'Estat espanyol. L'aliança entre Dia i Eroski vol millorar la competitivitat de les línies branques d'ambdós grups i que queden exclosos d'aquest acord els productes frescos, els olis, la llet i els ous.

 

 

 

  

  

Red Libra Trading Services comptarà amb 53 professionals i començarà a funcionar a finals de mes des de Madrid i segueix els passos de l'acord de cooperació mútua entre les companyies amb l'objectiu de millorar les condicions de negociació amb els proveïdors.

  

 

 




Comentaris

envia el comentari