Com desinflar l'abdomen en 7 senzills passos

 

 

Si després d'un àpat sents sensació d'estómac inflat i la panxa massa pesada has de saber que hi ha una sèrie d'aliments que ajuden a combatre aquesta inflamació a la part de l'abdomen. Encara que normalment aquesta sensació es relaciona amb el tipus d'aliments que hem consumit, així com la quantitat, la majoria de vegades es relaciona a l'acumulació de líquids o de gasos.

 

1. Introdueix nabius a la teva rutina

 

Una fruita que alleuja la retenció de líquids i desinfla l'abdomen és el nabiu. Plens de flavonoides, aquests tenen propietats antioxidants i antiinflamatòries i controlen els radicals lliures. Això fa que aquest producte pugui regular l'abdomen.

 

 

2. La protecció de la cúrcuma

  

En contenir cúrcuma, el curri regula la retenció de líquids i, per tant, la inflamació. I és que la cúrcuma és un superaliment que contribueix a prevenir malalties, el càncer entre elles. Podem substituir la sal i el picant per aquest condiment molt més sa.

 

 

3. Tracta de possar lli als teus plats

  

Els aliments que aporten prostaglandines com el lli o la llinosa són els millors per desinflar l'abdomen. Aquestes llavors són riques en lípids saludables per a ajudar a l'organisme a regular la inflamació, gràcia a la seva aportació d'àcids grassos omega 3. Per menjar-lo el millor serà hidratar les llavors amb aigua per incorporar-les a un iogurt, batut o amanida.

  

  

 4. Aficiona't al te verd

 

Aquesta és la millor beguda pel que fa a les propietats diürètiques. A més, la planta és rica en antioxidants. És molt més recomanable optar per una tassa de te verd si tenim un abdomen inflat que beure qualsevol altre te o cafè.

  

  

  

5. Menja més plàtans

 

Si tenim inflamat l'estómac per retencions de líquids, hem de saber que el potassi que conté el plàtan pot ajudar molt. Així i si es fa un àpat nocturn, és bo esmorzar plàtan, ja saps que la sal reté líquids.

  

  

 

 

 

6. L'alvocat, l'aliment de moda

 

L'alvocat està molt recomanat si volem desinflar l'abdomen pels seus greixos saludables. També es pot utilitzar oli d'oliva, ametlles i festucs sense sal, per aconseguir-ho.

 

    

7. Passa't a la llet sense lactosa

 

La llet per ser molt indigesta i pot fer que l'abdomen s'infli per la lactosa. La millor opció, per tant, és incorporar lactis amb la lactosa predigerida, com el iogurt i incloure llet en poques quantitats.




Comentaris

envia el comentari