Comença l'any perdent pes amb el mínim esforç: Accelerant el teu metabolisme

 

Amb l'inici de l'any comencen els bon proposits de cada nou any, entre ells perdre pes. Alguns estudis han demostrat que cada un d'aquests consells accelera el teu metabolisme, de manera que el teu cos baixa de pes de forma més ràpida, sana i natural en menys temps i amb menys esforç.

 

 

1. Esmorza amb aliments nutritius 

 

Comença el dia amb menjar nutritiu amb vegetals i proteïna com una truita d'espinacs i formatge amb una llesca de pa integral amb tomàquet, això farà que el teu metabolisme comenci a treballar immediatament i de forma correcta. Segons un estudi del Registre Nacional de Control de Pes dels EUA fet en 5.000 pacients que van introduir l'esmorzar sa en la seva vida diària, la pèrdua de pes va ser de fins a 30 quilos en 5 anys. Esmorzar dóna energia i el cos deixa d'acumular greix, de manera que comença a treballar amb l'aliment que li donem i baixa de pes de forma natural. El sopar ha de ser molt lleuger, ja que el cos acumula la quantitat més gran de greix que pugui.

  

   

2. Aliments rics en àcids grassos omega 3

  

Menjar peixos rics en àcids grassos omega 3 accelera el metabolisme, regula els nivells de sucre a la sang i redueix la inflamació. Alguns estudis realitzats recentment han comprovat que aquests àcids també ajuden a reduir la resistència a la leptina, una hormona que facilita la pèrdua de pes.

  

  

3. Incrementa l'aportació de proteïna 

  

Al metabolisme li costa més digerir aliments rics en proteïna que els rics en greix o carbohidrats. Això significa que al menjar proteïna et satisfàs per més temps i el teu metabolisme segueix treballant i cremant greix per aconseguir-ho. Menjar proteïna permet guanyar múscul i no greix.

  

  

4. Evita els greixos trans

  

Els greixos trans redueixen l'habilitat natural del cos per cremar greix, ja què alteren les cèl·lules i allarguen el  metabolisme. A més, poden generar resistència a la insulina i inflamació.

 

5. Els beneficis del te verd

 

El te verd és conegut per les seves propietats antioxidants i per ajudar a accelerar el metabolisme, el que fa perdre pes ràpidament. Segons diverses investigacions el consum d'aquesta infusió fa baixar de pes amb més rapidesa que els altres per facilitar l'oxidació del greix i la termogènesi. La quantitat ideal són cinc tasses de te verd al dia.

 

 

6. Canvia d'intensitat en fer esport 

  

Al fer exercici amplia la intensitat i després torna a la intensitat normal. Aquests canvis faran que el cos consumeixi més energia, enforteixi la capacitat de les cèl·lules per regenerar-se i ajudi a l'oxigenació. Això permet fer esport durant menys temps i assolir els objectius desitjats molt més ràpid. Els intervals es poden fer en qualsevol esport.

 

 

7. Descansa després de fer exercici

  

L'exercici és molt beneficiós per la salut, però també pot cansar. L'exercici ajuda a accelerar el metabolisme i el descans adequat que permet tornar al seu estat de calma. La quantitat de calories que cremes amb l'exercici ha de ser superior a la quantitat que es consum per baixar de pes.




Comentaris
Oriol
"Evita els transgènics" i parleu de greixos trans? El periodisme no s'hauria d'informar abans de publicar? quina vergonya!
0

envia el comentari