Iniesta ha comunicat al Barça la seva marxa, segons el diari 'AS'

El futbolista ja hauria comunicat la seva sortida en direcció a la Superlliga Xinesa, setze anys després de debutar amb el primer equip blaugrana
Andrés Iniesta, durant la presentació de l'equip.
Andrés Iniesta, durant la presentació de l'equip. | EFE

Andrés Iniesta ja ha pres la decisió i ja l'ha comunicada al Barça. Segons explica el diari AS, el migcampista manxec ha optat per deixar el club a final de temporada i marxar a la Xina a passar el darrer període de la seva carrera com a futbolista, setze anys després del seu debut amb el primer equip blaugrana de la mà de Louis Van Gaal. El rotatiu madrileny informa que Iniesta ha notificat la seva decisió a la junta directiva, així com també l'ha feta saber als seus companys de vestidor.

El manxec signarà per tres temporades amb un club encara per conèixer i s'assegurarà el seu creixement empresarial amb l'organització de campus per a nens i amb la venda de tota la producció d'ampolles de vi durant deu anys a la mateixa entitat esportiva que el contractarà. D'aquesta manera, el capità del Barça garantirà la feina durant una dècada a tota la gent de la província d'Albacete que treballa per al celler Bodegas Iniesta, emmarcat dins la Denominació d'Origen Manchuela.

D'aquesta manera, Iniesta posarà fi a una etapa daurada vestint la samarreta blaugrana. Setze temporades des del seu debut, tretze com a membre de ple dret del primer equip, tres com a capità i 30 títols, entre els quals quatre Lligues de Campions, amb la possibilitat de sumar un nou doblet al seu palmarès abans de la seva marxa.

Ni fu ni fa
Sr. INIESTA, moltes gracies per tot, com a persona modesta dintre i fora del camp. Et desitjo tota la sort del mon en aquesta nova etapa de la teva vida

envia el comentari