Estrella Damm es converteix en patrocinador global del Barça

El club i la cervesera milloren l'acord de patrocini actual per a les properes quatre temporades
Ramon Agenjo, Jorge Villavecchia, Josep Maria Bartomeu i Manel Arroyo.
Ramon Agenjo, Jorge Villavecchia, Josep Maria Bartomeu i Manel Arroyo. | Damm

Estrella Damm i el FC Barcelona han anunciat la renovació de l’acord de patrocini de la marca amb el club per a les pròximes quatre temporades, donant continuïtat d’aquesta forma a la relació que els uneix des de fa més de 25 anys. L’acord s’ha oficialitzat a l’Antiga Fàbrica Estrella Damm en un acte en el qual han participat Josep Maria Bartomeu, president del FC Barcelona; Jorge Villavecchia, director general de Damm; Manel Arroyo, vicepresident de l’Àrea de Màrqueting i Comunicació del club, i Ramon Agenjo, patró-director de la Fundació Damm.


El nou acord amplia la relació de la marca cervesera amb el club, pel qual a partir de l’1 de juliol de 2018, Estrella Damm es convertirà en Global Partner del FC Barcelona. Així mateix, Estrella Damm mantindrà la seva condició de Cervesa Oficial del Barça, i també la seva presència de marca al Camp Nou i a les instal·lacions del club. De la mateixa manera, Estrella Damm seguirà vinculada a la proposta gastronòmica del FC Barcelona, estant present per exemple a La Cerveseria o a l’espai gastronòmic Camp Nou Lounge, que se situa durant els estius a la primera graderia de Tribuna i ofereix una proposta combinada d’oci i gastronomia.


Jorge Villavecchia, director general de Damm, ha manifestat que "fa més de 25 anys que Estrella Damm està al costat del FC Barcelona. La renovació d’aquest acord no només posa de manifest el compromís amb el club, sinó també el de Damm amb l’esport i la societat. A més, la projecció internacional del Barça, sens dubte, contribueix a la internacionalització de la companyia, un dels pilars del nostre pla estratègic. Estem segurs que aquesta nova etapa donarà grans èxits pel club, per a la marca i per als aficionats culers".

 

També s'ha pronunciat Manel Arroyo, vicepresident de l’Àrea de Màrqueting i Comunicació del Barça, que s'ha mostrat "encantat de signar aquesta renovació i millora de l’acord de patrocini amb Estrella Damm. Després de més de 25 anys en comú, ambdues parts continuem amb un vincle que es manté inalterable en el temps. A més de compartir valors, el Barça i Estrella Damm coincideixen en l’interès de la projecció internacional amb l’objectiu de potenciar-se com a marques globals. Des del club estem convençuts que en aquesta nova etapa seguirem compartint fites inoblidables com hem fet fins ara".



Comentaris

envia el comentari