El Barça obrirà cinc centres temàtics a tot el món

El club arriba a un acord amb Parques Reunidos per engegar un projecte innovador i dedicat exclusivament a la marca Barça
Josep Maria Bartomeu, en l'Assemblea de socis compromissaris.
Josep Maria Bartomeu, en l'Assemblea de socis compromissaris. | FCB

Parques Reunidos i el FC Barcelona han arribat a un acord per desenvolupar cinc centres temàtics d'oci a tot el món durant els propers cinc anys, segons ha informat aquest dilluns l'operador de parcs d'oci, que no ha xifrat l'import de l'operació.


Els complexos d'oci, que ocuparan una superfície mitjana de 5.000 metres quadrats, estaran completament dedicats al FC Barcelona, un dels clubs més coneguts internacionalment, amb més de 1.200 penyes esportives a tot el món.

 

Els visitants de diferents edats podran gaudir d'una experiència d'immersió en aquest nou concepte d'entreteniment, basada en la història, els valors, els jugadors i els moments històrics del club, amb una divertida experiència familiar d'oci i esport que combinarà educació física i entreteniment a través d'activitats interactives. L'acord amb el Barça forma part de l'estratègia de creixement de Parques Reunidos per desenvolupar centres d'oci d'interior en centres comercials i edificis urbans emblemàtics.


Per aconseguir-ho, el grup ha aconseguit acords, a més d'amb el Barça, amb altres marques reconegudes internacionalment com Discovery, Lionsgate i Nickelodeon, a més de desenvolupar un format propi, Atlantis Aquarium.

 

"Amb aquests centres Parques Reunidos serà la primera empresa que ofereixi, de la mà d'un dels millors equips del món, una innovadora i apassionant experiència d'oci i esport para tots els amants del futbol a Àsia, els Estats Units i Europa", ha explicat el conseller delegat de Parques Reunidos, Fernando Eiroa. El vicepresident i responsable de l'Àrea de Màrqueting i Comunicació del FC Barcelona, Manel Arroyo, ha confiat que serveixi per projectar la marca de l'equip en territoris estratègics com els Estats Units o països asiàtics, oferint als seus seguidors "una experiència 100% Barça" i al mateix temps obtindran una nova via d'ingressos.



Comentaris
...
I així anem perdent valors, les arrels i tot pel camí, per vendre'ns l'ànima al millor postor. Qui no sap d'on ve, no sabrà mai on anar. Espero que els nens xinesos siguin uns grans fans del barça quan els nens catalans ho deixin de ser.

envia el comentari