La UPF Barcelona School of Management aposta per una formació "learning by doing"

Tots els màsters i postgraus comparteixen assignatures comunes per desenvolupar coneixements transversals
upf

 

 

La UPF Barcelona School of Managementés l’escola de masters i postgraus de la Universitat Pompeu Fabra, una de les millors universitats del món segons els principals rànquings internacionals. S’hi imparteixen  al voltant d'un centenar de màsters i postgraus en vuit àrees de coneixement diferents. Des de disciplines més clàssiques com Administració i Direcció d'Empreses, Comptabilitat i Finances o Màrqueting i Comunicació a d’altres menys comuns com Edició, Gestió Pública, Ciències de la Salut, Videojocs, Animació o Creació Literària.

 

Aquesta oferta de programes tan àmplia i diversa s’ha convertit avui en el seu valor diferencial per oferir una formació més multidisciplinar. L’escola ha començat a implementar un nou model de formació i a impartir matèries de forma transversal als seus estudiants sigui quin sigui el màster o postgrau que hagin escollit. Es comparteixen així les següents assignatures comunes:

 

  • Anàlisi de dades i gestió basada en evidències (Big Data)
  • Comunicació i Storytelling
  • Project Management
  • Ètica i Sostenibilitat 
  • Tallers de creativitat aplicada a projectes

 

 

 

 

‘Avui dia, sigui el sector que sigui, el mercat demanda perfils professionals més polivalents i multidisciplinars, amb capacitat de ser resolutius, amb pensament crític, creativitat i una visió més transversal’, explica Daniel Serra, degà de l'escola.


Màsters i postgraus amb vocació internacional

 

L'aprenentatge es desenvolupa en un entorn plenament internacional, considerant que l’escola atreu cada any més estudiants extrangers, que ja representen el 26% del total. A més s'ofereixen programes cent per cent en anglès com els MSC en Negocis Internacionals, Business Analytics, Marketing, IT Management o Emprenedoria o els nous Master of Arts en Direcció de Comunicació i Postgrau d’Emprenedoria en Salut

 

 

Aquest model defensa també l’aprenentatge basat en problemes (ABP) i el learning by doing (aprendre fent) com a mètode que permet a l'alumne acabar el programa no només amb majors aptituds i coneixements sinó amb l'experiència d'haver gestionat i realitzat un projecte real de principi a fi.

 

 

L’experiència a la UPF Barcelona School of Management: