Mercadona contracta 9.000 persones per aquest estiu

La companyia amplia la plantilla de maig a setembre per respondre a l'arribada de turistes
Mercadona contracta 9.000 persones per aquest estiu
Mercadona contracta 9.000 persones per aquest estiu | Mercadona

La cadena de supermercats Mercadona contracta 9.000 persones per a la campanya d'estiu del 2018, que comença el mes de maig i acaba el setembre. La companyia amplia la plantilla per garantir l'excel·lència en el servei durant aquests mesos, època que coincideix amb l'arribada de turistes i amb les vacances de la resta de la plantilla. D’aquest total, 1.750 contractacions són a Catalunya.

 

Tots aquests nous treballadors reben un salari net de 1.132 euros/mes i formació adaptada al lloc de treball. A més, enguany la companyia reforça la contractació per a la campanya d'estiu respecte a l'anterior, en què va contractar 7.000 persones.


El director de Contractació de Recursos Humans, José Elías Portalés, ha destacat que l'objectiu de reforçar la plantilla actual de 84.000 treballadors, dels quals 12.895 es troben a Catalunya, "és oferir als nostres clients el mateix servei excel·lent que reben la resta de l'any quan compren cada dia a les més de 1.600 botigues que tenim repartides per tot Espanya".

 

Reconeixement a la política de Recursos Humans

Mercadona, que es caracteritza per oferir ocupació de qualitat, ha estat destacada un any més a l’Estudi Merco Talento 2017; repeteix el primer lloc del rànquing del seu sector i escala tres llocs en el rànquing general, fins a situar-se en el sisè lloc. A més, Harvard Business Review destaca la gestió interna del talent i l’Organització Internacional del Treball, que depèn de les Nacions Unides, valora l'esforç que fa la companyia en formació, conciliació i distribució de beneficis, entre d’altres mesures. El 2017 van ser un exemple d'aquestes polítiques les 2.402 treballadores que van optar per ser mare i allargar 30 dies la baixa de maternitat, o bé els 313 milions procedents del benefici de la companyia que es van repartir entre la plantilla en concepte de prima.




Comentaris
Piti
ALUCINANTE: EL MERCA..... ESE. que tiene apoyos publicitarios de Tv. Su propietaro afin de P.P. Y el MON le haga publicidad gratuita Es sosprendente ,. Como si otras empresas del ramo que sean, en la campaña de verano no aumentan sus plantillas , Felicito a Mercadona por saber hacer su marqueting , lo curioso es que piquen los medios de comunicacion

envia el comentari