Encara no t'has passat a Parlem-L'operadora catalana? Informa-te'n

Moltes persones ja s'ha passat a Parlem i gaudeixen de molt bons resultats
Moltes persones ja s'ha passat a Parlem i gaudeixen de molt bons resultats | Cedida

 

Ha arribat el moment de passar-se a Parlem, l’operadora de telecomunicacions nascuda a Catalunya i ubicada a Barcelona. Des de la seva posada en marxa, l'any 2014, moltes persones han decidit fer el pas i han obtingut molt bons resultats. Contractant Parlem, contractes una operadora amb vocació de servei que aposta per la manera catalana de fer les coses i oferint una comunicació totalment directa i fluida amb l’usuari. Aquests són els 7 motius que et faran confiar en Parlem:


 

 

1. Els clients de Parlem al centre de l'atenció

 

Els clients són l'epicentre de les operacions de Parlem. L'operadora disposa d'un model de negoci sabent que els seus abonats són la raó de ser de la companyia. No creuen en regals, perquè ja saben qui són els reis, però sí en una bona atenció i gestió. Ara i per 45,95 €/mes, Parlem ofereix fibra simètrica, mòbil amb trucades il·limitades4GB i telèfon fix inclòs. Però tens altres tarifes on triar i remenar!

 

  

2. Llibertat d’elecció: escull i paga només pel que necessitis!


  

El client contracta tot allò que necessita i només paga pel que disposa, de forma separada o conjunta. Els seus serveis s’adapten a les necessitatses específiques de cada client, cobreixen de manera integral les necessitats de comunicació de les persones.

 

  

3. Parlen clar i català

  

Et comunicaran les seves accions i el perquè d'elles, així com els preus, els productes i les campanyes d'una manera planera i entenedora, sense enganys, sense donar-te garsa per perdiu!

 

 

4. Sempre a l'abast

 

Són una operadora jove i moderna, estan sempre connectats, quan hi ha urgència t’ofereixen una resposta ràpida, i quan no, també. El seu equip de call center és intern, parlaràs amb persones com tu i que viuen a prop teu, no amb màquines. No et marejaran passant-te d'un agent a un altre repetint la mateixa història. Servei d’atenció al client de 9h a 23h els 365 dies de l’any.


 

 

5. Tot queda a casa

  

Els clients, els proveïdors i els col·laboradors són, majoritàriament, de Catalunya: gent d'aquí que es guanya la vida aquí. Contribueixen al desenvolupament econòmic i social del nostre país, participant, a més, en projectes solidaris col·laborant amb Worldcoo.

  

 

6. Treballen sempre per innovar 

  

La innovació és un dels motors de Parlem. Innovació assequible i accessible. Unes millores que si no són democràtiques i no aporten valor tangible a la vida quotidiana no es fan.

 

  

7. Parlem és cosa de tots

  

Parlem creixerà entre tots, per això et demanen la teva opinió i posaran en marxa allò que demanis, dins de les possibilitats del grup i sempre amb seny.