Els 7 motius pels quals hauries de passar-te a Parlem

Des del 2014, moltes persones han decidit fer el pas i han obtingut molt bons resultats
Des del 2014, moltes persones han decidit fer el pas i han obtingut molt bons resultats | Cedida

 

Amb seu a Barcelona, Parlem és l’Operadora de Telecomunicacions de Catalunya. Es tracta d’una operadora nascuda a Catalunya i amb caràcter català. Des del 2014, moltes persones han decidit fer el pas i han obtingut molt bons resultats. Contractant Parlem, contractes una operadora que vol fer un servei a la ciutadania catalana apostant per la manera catalana de fer les coses i oferint una comunicació directa i fluida amb l’usuari. Els 7 motius per confiar en Parlem:

 

 

1. Els clients de Parlem al centre de l'atenció

 

 

Els clients són l'epicentre de les operacions de Parlem. L'operadora disposa d'un model de negoci sabent que els seus abonats són la raó de ser de la companyia. No creuen en regals, perquè ja saben qui són els reis, però sí en una bona atenció i gestió.

 

  

2. Llibertat d’elecció: escull i paga només pel que necessitis!

  

El client contracta tot allò que necessita i només paga pel que disposa, de forma separada o conjunta. Els seus serveis s’adapten a les necessitatsespecífiques de cada client, cobreixen de manera integral les necessitats de comunicació de les persones.

  

3. Parlen clar i català

  

Et comunicaran les seves accions i el perquè d'elles, així com els preus, els productes i les campanyes d'una manera planera i entenedora, sense enganys, sense donar-te garsa per perdiu!

 

4. Sempre a l'abast

 

Són una operadora jove i moderna, estan sempre connectats, quan hi ha urgència t’ofereixen una resposta ràpida, i quan no, també. El seu equip de call center és intern, parlaràs amb persones com tu i que viuen a prop teu, no amb màquines. No et marejaran passant-te d'un agent a un altre repetint la mateixa història. Servei d’atenció al client de 9h a 23h els 365 dies de l’any.

 

Parlem ofereix mòbil, ADSL o fibra i telèfon fix
Parlem ofereix mòbil, ADSL o fibra i telèfon fix | Cedida

 

 

  

5. Tot queda a casa

 

  

Els clients, els proveïdors i els col·laboradors són, majoritàriament, de Catalunya: gent d'aquí que es guanya la vida aquí. Contribueixen al desenvolupament econòmic i social del nostre país, participant, a més, en projectes solidaris.

  

 

6. Treballen sempre per innovar 

 

  

La innovació és un dels motors de Parlem. Innovació assequible i accessible. Unes millores que si no són democràtiques i no aporten valor tangible a la vida quotidiana no es fan.

 

  

7. Parlem és cosa de tots

 

  

Parlem creixerà entre tots, per això et demanen la teva opinió i posaran en marxa allò que demanis, dins de les possibilitats del grup i sempre amb seny.

 

Per més informació fes clic aquí.




Comentaris
"5. Tot queda a casa" FALS
Perquè opera sobre la infraestructura de Jazztel, Orange i Más Móvil. És a dir, que simplement re-etiqueta (i ven més car).
Sí, y un rábano.
Ya tenemos un bodrio de odio y adoctrinamiento en TV3, para caer en otro. Hala, largaros y viva TABARNIA.
Ramon
Jo no em passaré a Parlem perquè ja fa temps que en sóc. I escolta, plena satisfacció. Me'n vaig fer únicament i exclusiva perquè tenia la garantia que m'atendrien i tot m'ho farien en la llengua de Catalunya però, ja dic, per la resta, millor servei que cap de les tres companyies anteriors per les que vaig passar. Ah, i la felicitació de Nadal hi duia un llaç groc. Movistar això no t'ho fa.
Jo
TABARNIA ? Aixço que es ? Com no guanyen res s'han d'inventar territoris. Ja volen més dels 5 minuts de gloria que va dir l?Albiol.
Obre els ulls
tabarnia inspira ciència-ficció i borratxera
Susi
Jo ho vaig pasar tot a parlem, movils i fibra, la atencio al client es molt bona, en Catala, i t'entenen,cosa que no pasa en altres, els preus son similars a totes, si volem fer una republica, hem de començar pet aquestes coses, Som energia, Catgas, Parlen, etc.
Ramon
Hi ha companyies, no només de telefonia, que t'asseguren que no tindràs problema en ser atès en català i un cop ja t'han captat tot són pegues, que si per aquest servei concret (o en cap de setmana) no atenen en català, que si els operadors que atenen en català estan tots ocupats, que si "ha saltat", que si prenen nota i ja et trucarà algú que parli en català. Ara és un moment ideal perquè empreses de qualsevol tipus de servei destaquin que se t'adreçaran SEMPRE en català. Faran forat.
Mike
Jo tinc Parlem pel mòbil i em va bé. Atenció en català i tenen preus competitius. De fet, ja porto uns mesos migrant cap a operadors de serveis catalans. SomEnergia, Catgas i aquesta setmana em passo a Icatel per a la fibra. Certament és una migració a mitges perquè les xarxes són de l'Ibex. Pero és un primer pas.
Josep
Es pot comparar sense enganys la cobertura amb movitar dins el territori republicá.?
Almogàver
Si entreu a Facebook, veureu els comentaris dels usuaris. Tots (en un 95%) estan farts del pèssim servei que donen. Està molt bé que sigui una empresa catalana, però si és dolenta no t'hi pots jugar les comunicacions.
Ramon
Els comentaris negatius en la xarxa poden ser i solen ser de la competència (restaurant cèntric que obre, restaurant que el primer dia ja hi ha cent "clients" que juren que no hi tornaran). A banda que qui n'està content del servei no sol fer-ho públic (passava el mateix amb les cartes al director). Jo l'única pega que he tingut amb Parlem és que per l'ADSL encara no cobreix el cent per cent del territori. Hi ha algun racó del pais que no pots ser-ne client. Fora d'això, tot bé. I en català.
Ramon
En el cas de Parlem, evidentment, els rumors en contra poden provenir no només de la competència sectorial sinó també de la competència nacional. Vull dir que vés que no siguin missatges escrits des de la Delegación mateix. O des de la redacció del Triangle. O des de la Fiscalia. O des de la seu de Colono's (Nicaragua no crec, Nicaragua ja no està per res).
TelecomCat
Sigui com sigui, malgrat tot, la xarxa de Podem ha de dependre forçosament d'una infraestructura telefònica i d'una xarxa espanyoles, fins que la república es consolidi no podrem tenir una xarxa com cal, tal i com, per exemple Andorra Telecom. Mentrestant els espanyolistes intentaran fotre-se'n i fer burla tal com ells saben fer, com fan sempre, això sí amb una manca impressionant d'arguments per a defensar l'espanyolitat i el seu nacionalisme espanyol cavernari.
Karnot
Parque feu propaganda de una companyia? Existeixen mes de catalanes com: ETICOM-SOM ENERGIA que funcionan perfectament. Jo en soc soci de fa temps i no tinc cap queixa. (es una cooperativa). En cuan a Parlem, no van ser capaços despres de 3 intents i diversses trucades telefoniques, de enviar-me les targetes sim al meu domicili. un desastre.
Ramon
Coneixent els espanyols, és més que possible que tota empresa que faci costat a Catalunya en la llengua o fins i tot, com Parlem, en la política, sigui objecte d'algun tracte "especial" per part d'Espanya. Motiu de més per ser-ne clients així com per desconfiar de qui en propaga rumors negatius.
POST DATA
Un 10 per aquesta companyia. Vaig tenir els serveis contractats uns 2 anys però vaig trobar millors ofertes en un altre operador i aquesta empresa no va poder millorar la oferta.
Jordi Català Sobirà
Tothom que s'estimi la terra ha de procurar abonar-se a les companyies de casa nostra: no sols Parlem, sinó tbé CatGas, Som Energia, Factor Energia... Certament, moltes d'elles depenen d'intermediaris espanyols, però fins que no tinguem una República Catalana les coses no canviaran. I pel que fa a la banca, millor anar desertant de CaixaBank, Banc Sabadell i altres bancs espanyolistes, i apostar per la banca ètica. A l'espera de tenir, igualment, una Banca Catalana com cal.
Telecom Andorra
Sigui com sigui, malgrat tot, la xarxa de Parlem ha de dependre forçosament d'una infraestructura telefònica i d'una xarxa espanyoles, fins que la república es consolidi no podrem tenir una xarxa com cal, tal i com, per exemple Andorra Telecom. Mentrestant els espanyolistes intentaran fotre-se'n i fer burla tal com ells saben fer, com fan sempre, això sí amb una manca impressionant d'arguments per a defensar l'espanyolitat i el seu nacionalisme espanyol cavernari.
Tabarra con cazalla
Tabarra? Beguts ja de bon matí, hispanopitecus?
guifi.net
Hi ha projectes que sí que construeixen infraestructura pròpia (allò que tan prediquen els "comuns" però que alhora de la veritat no exerceixen). I a casa en tenim un exemple punter al món: guifi.net
Tabernaria y olé
Que viva lautonomia tabernaria y olé...
Ramon
Burra serà l'empresa que ignori que emprant el català, que respectant la llengua de Catalunya, ja tindrà guanyat molt d'antuvi de cara a tenir-nos a nosaltres, els catalans, de clients. Que també vol fer clients entre els colons? Doncs haurà d'escollir. Quin dels dos targets li sembla més atractiu. Afortunadament no hi ha color. Tenim les de guanyar... excepte que l'empresa fabriqui boles de petanca o pomades "pa la pústula".
aupa catalunya
es una forma de implementar la republica, tothom fora de maviestar , endesa i tuti quanti,la derrota te que canviar de bandol.

envia el comentari