El servei que Bellaterra reclamava

La tintoreria amb servei a domicili: no només planxat de camises sinó també arranjaments, catifes, edredons,...
g

 

 

 

 

Entrevista a MªCarme Cosp Girbau (Gerent de NOPLANXING)

 

 

1. Perquè i quan neix NOPLANXING?

El objectiu de NOPLANXING és facilitar una de les tasques domèstiques més feixugues de la llar evitant que els clients perdin temps afavorint-los a millorar la seva qualitat de vida.

 

 

2.Quin ha estat el desenvolupament de NOPLANXING durant aquest anys?

Hem arrelat una clientela molt fidel a Sant Quirze i hem obert una segona botiga a Matadepera amb unes perspectives molt positives, creiem que amb aquestes dos establiments podem arribar a àrees del seu contorn que demanden els nostres serveis, com seria Bellaterra amb un servei a domicili dinàmic i eficaç.

 

 

3.Quins son els vostres serveis?

  • Planxa Artesanal : Planxem tot tipus de roba a la vista dels clients, fugint d'altres opcions de planxat més industrials e impersonals, situades en naus o domicilis particulars. Amb això el que transmetem és total transparència cap al nostre client ja que sap on està la seva peça de roba en tot moment. 
  • Tintoreria 
  • Catifes i Edredons 
  • Arranjaments de roba
  • Reparació de calçat
  • Etiquetat de roba
  • Brodats
  • Servei a domicili

 

 

4.Quines perspectives de futur teniu?

Consolidar sobretot el servei de planxat, molt desconegut fins ara i que és de gran ajuda a moltes famílies per falta de temps, continuar i millorar la nostra línia d’atenció al client portada fins ara i buscar nous àmbits on poder desenvolupar la nostra tasca, com seria Bellaterra

 

vb

 




Comentaris

envia el comentari