El Padró Municipal no es podrà gestionar entre el 19 i el 23 de febrer

Les tasques tècniques d'instal·lació del programa provocarà que no es puguin fer alguns dels tràmits del Padró Municipal d'Habitants entre el 19 i el 23 de febrer
Des de l'ajuntament es prega acudir abans o després de l'aturada tènica
Des de l'ajuntament es prega acudir abans o després de l'aturada tènica | Cedida

 

L'Ajuntament de Cerdanyola comptarà amb un nou programa de gestió del Padró Municipal d'Habitants a partir d'aquest mes. La instal·lació d'aquest programa es durà a terme entre el dilluns 19 i el divendres 23 de febrer, cosa que suposarà que alguns dels tràmits relacionats amb al padró no es podran realitzar durant aquests dies. Entre les dates mencionades, l'Ajuntament no podrà procedir a fer empadronaments, tampoc podrà gestionar les baixes ni fer modificacions de les dades del padró.

 

La instal·lació del programa si que serà compatible amb l'emissió de volants i/o certificats d'empadronament, que es podran seguir fent amb normalitat.

 

Des de l'Ajuntament, es prega a les persones interessades en tramitar una alta, una baixa o una modificació de les dades del Padró Municipal d'Habitants que s'adrecin a l'Oficina d'Atenció Ciutadana abans o després de les dates en les que es procedirà a la instal·lació del nou programa.